Sikert hoztak a gombaház-lakók a SPAR-nak

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 04. 30. 00:00

A Trade magazin éves versenyén az FMCG-szektor szereplői mérethették meg magukat „Az év legsikeresebb promóciója” cím elnyeréséért. A Kereskedelmi kategória aranyérmesének a SPAR Magyarország Kft. „Hupikék Törpikék” promócióját választották.

A korábbi évek népszerű SPAR hűségakciói (WMF evőeszközök, Kappa utazótáskák, Zwilling kések) után 2009-ben a SPAR egy játékos pontgyűjtő akcióval ajándékozta meg hűséges vásárlóit. Az INTERSPAR, SPAR, Kaiser's áruházakban vásárlók, a vásárlás értékétől függően Hupikék Törpikék figurákat és pontokat kaptak ajándékba, és kedvezményes áron vásárolhatták meg a rajzfilm sorozathoz kapcsolódó termékek valamelyikét.
Az apró kék figurák sikert hoztak mind a SPAR-nak mind beszállító partnereinek. A promóció nem az árcsökkentésen alapult, hanem hozzáadott értéket jelentett a vásárlóknak. A gyártók és beszállítók a törpfigurákon keresztül tudták termékeiket vonzóvá tenni. A jelentős számú magyar beszállítói árucikk mellett, világmárkák is szerepeltek az akcióban. 
A törpeinvázió 8 hete alatt közel 8 millió figura talált gazdára. A mennyiségi rekord mellett, fontos tényező, hogy a csökkenő kiskereskedelmi forgalom ellenére a SPAR és beszállító partnerei forgalmi növekedést tudtak elérni az akcióval, a recesszió közepén.
A szakmai zsűri a törpék köré felépített profi és összetett kommunikációt emelte ki – újszerűségével, családbarát megközelítésével, eredeti és vidám hangulatával – melynek során Aprajafalva lakói megjelentek az áruházakban és a magyar otthonokban. A minőségi megvalósítás záloga, hogy a törpöket jegyző PEYO stúdió készítette a promóció grafikáit és a reklámfilmet is a SPAR számára.




Kapcsolódó cikkeink