Sikerrel zárult a Hispack és az Alimentaria Barcelona közös kiállítása
Pozitív mérleggel zárt május 15-én a Fira de Barcelona csomagoló, a Hispack és az Alimentaria Barcelona étel- és italgyártó cégek közös kiállítása.
A kiállításon megjelenő 3000 cég és 55.000 látogató bebizonyította a spanyol csomagoló-, valamint az élelmiszer-és italgyártó ágazat erejét, megerősítve egyben a Hispack és a Bta szövetségét. Május 11. és 15. között mintegy 150 üzleti találkozóra került sor a kiállítók és számos külföldi ország között, elsősorban Kelet-Európa, Ázsia, a Közel-Kelet és a Földközi-tenger térségéból. Ezek ugyanis a legfőbb potenciális piacok a csomagolás, valamint az élelmiszer- és italgyártás technológia területén. A kiállítás megrendezése mellett nemzetközi szakértők vettek részt a két ágazat újdonságaival foglalkozó közös konferenciákon és szemináriumokon. Legalább 1000 kiállító és 3000-nél is több cég vett részt a kiállításon, a Gran Via kiállító központ 70.000 négyzetmétert felölelő hat pavilonjában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >