Sikerrel zárult a dm „Együtt a babákért” programja
December végén lezárult a dm „Együtt a babákért” programjának első szakasza. A drogéria vásárlóinak köszönhetően 262 rászoruló család számára összesen 6550 csomag pelenkával indul az újév. Ez a pelenka mennyiség fél évre elegendő a családok számára. Az üzletlánc partnerével, a Katolikus Karitásszal közösen február végéig minden érintett családhoz eljuttatja az adományokat.
A dm két éve „Együtt a babákért” néven, minden évben kampányt indít az elszegényedett kisgyermekes családok megsegítéséért. Magyarországon egyre több az érintettek száma. A szegénység nem csak a 3. világ lakosait érinti. Ott is jelen van, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szorulók száma.
A program keretein belül a drogéria lánc fél évre elegendő pelenkával támogat 262 rászoruló családot. A családok kiválasztásában és az adományok eljuttatásában a dm partnere a Katolikus Karitász. A Sleep&Play pelenkákat a Pampers biztosította. Február végéig összesen 6550 csomag pelenkát juttatnak el a családoknak, ami fél évre elegendő mennyiség a kisgyermekek számára.
Écsy Gábor, a Katolikus Karitász országos igazgatója a következő nyilatkozatot tette a programról: „Nagy öröm számunkra, hogy 2012-ben ismét a dm-mel közös kampányban tudtunk segítséget nyújtani a kisgyermekes családoknak. A Katolikus Karitász kiemelt figyelmet fordít azokra a családokra, akik anyagi gondokkal küzdenek. Célunk, hogy minden újszülött érkezése a nehézségek közt is öröm legyen a családban. A most lezáruló kampány eredményeként 262 babának vagy beteg kisgyermeknek tudunk egyenként 25 csomag pelenkával segíteni. Köszönjük a DM vásárlóinak, hogy közösen támogathatjuk a kisgyermekeket.”
„Az átadások már megkezdődtek, Pécsen és Székesfehérváron. A fél évre elegendő pelenka mennyiség nagy segítség a családoknak, hiszen jelentős költséget tudnak így megtakarítani”- mondta Kanyó Roland a dm PR menedzsere.
November és december hónapban a dm vásárlói is hozzájárulhattak a program sikeréhez. Ők az active beauty infópulton keresztül 50 pont adományozásával támogathatták a családokat.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy vásárlóink azonosulni tudtak törekvéseinkkel, és mellénk álltak a jó ügy érdekében. Közel 10.000 vásárló ajánlotta fel active beauty pontjait a családok számára. Ezúton is köszönjük nagylelkűségüket. – Tette hozzá a Kanyó Roland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >