Sikerrel zárt az idei Alimentaria
Alimentaria 2010 bezárta kapuit. Az előzetes becsléseknél nyolc százalékkal több, egészen pontosan 140.542 szakember tekintette meg a rendezvényt, melyen mintegy négyezer cég képviseltette magát.
Ezek az adatok a különösen pozitívnak mondhatók jelenlegi gazdasági és kereskedelmi környezet közepette. Az Alimentaria így megvédte státuszát és továbbra is az első három legfontosabb étel, ital és élelmiszeripari kiállítás egyike maradt. Az eseményen hetvenöt ország mintegy 4000 vállalata vett részt.
Az Alimentaria 2010 meghaladta a várakozásokat mind a szakemberek mennyiségét, mind a felkészültségét tekintve. A szervezők szerint, ez emelkedő optimizmust jelent és jelzi, hogy az iparág továbbra is nagy gazdasági jelentőséggel bír a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >