Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya
Nem csak egészséges felfrissülésben, de értékes nyereményekben is részesülhettek azok, akik a Theodorát választották és részt vettek a márka nyári promóciós kampányában. Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók, akik között napi és heti nyereményeket is sorsoltak, a fődíj pedig egy zéró károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.
A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni. A kisorsolt ajándékokkal igazi nyári kikapcsolódásban és felfrissülésben részesültek a nyertesek; a fődíj egy zéró károsanyag-kibocsátású Volkswagen e-up volt, emellett minden nap gazdára talált egy-egy piknik pakk és egy Strand Fesztivál Official belépő, valamint hetente kisorsoltak egy-egy Csepel kerékpárt, egy JBL Pulse 3 vízálló Bluetooth hangszórót, valamint két fő részére szóló wellness hétvégét a BL YachtClub & Apartments-ben.
Az idei promóció reklámdala egy korábbi Theodora nyereményjátékból született, amelyben a Theodora rajongói és a Margaret Island zenekar közösen írták meg a Balaton-felvidék nyári dalát. A kampány koncepciójáért és lebonyolításáért a Fastbridge, a Theodora márka kreatív ügynöksége felelt.
„Már a tavalyi nyereményjátékban is részt vettem, idén pedig úgy indultam neki, hogy elsősorban a napi és heti nyereményekért játszottam. Ezért is volt hatalmas meglepetés és öröm a fődíj, egy-két napig el sem hittük a párommal, hogy megnyertük. Régóta szerettem volna vezetni egy elektromos autót, először Nyugat-Magyarország felé vesszük majd az irányt, hogy hosszabb és rövidebb távokon is kipróbálhassuk” – mondta boldogan Kádár Tamás Csaba, a játék fődíjának nyertese.
„Az idei promóciót a Margaret Island és a Theodora nyári dala, valamint az izgalmas nyeremények együtt tették igazán sikeressé. Ezúttal is széles körben kedvezhettünk a játékban résztvevőknek, legyen szó kikapcsolódásról, pihenésről vagy szórakozásról. Bízunk benne, hogy nem csak a nyertesek, de a játékban résztvevők számára is emlékezetes lesz ez a nyár” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.
A játék nyerteseinek listája az alábbi linken érhető el:
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >