Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya
Nem csak egészséges felfrissülésben, de értékes nyereményekben is részesülhettek azok, akik a Theodorát választották és részt vettek a márka nyári promóciós kampányában. Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók, akik között napi és heti nyereményeket is sorsoltak, a fődíj pedig egy zéró károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.
A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni. A kisorsolt ajándékokkal igazi nyári kikapcsolódásban és felfrissülésben részesültek a nyertesek; a fődíj egy zéró károsanyag-kibocsátású Volkswagen e-up volt, emellett minden nap gazdára talált egy-egy piknik pakk és egy Strand Fesztivál Official belépő, valamint hetente kisorsoltak egy-egy Csepel kerékpárt, egy JBL Pulse 3 vízálló Bluetooth hangszórót, valamint két fő részére szóló wellness hétvégét a BL YachtClub & Apartments-ben.
Az idei promóció reklámdala egy korábbi Theodora nyereményjátékból született, amelyben a Theodora rajongói és a Margaret Island zenekar közösen írták meg a Balaton-felvidék nyári dalát. A kampány koncepciójáért és lebonyolításáért a Fastbridge, a Theodora márka kreatív ügynöksége felelt.
„Már a tavalyi nyereményjátékban is részt vettem, idén pedig úgy indultam neki, hogy elsősorban a napi és heti nyereményekért játszottam. Ezért is volt hatalmas meglepetés és öröm a fődíj, egy-két napig el sem hittük a párommal, hogy megnyertük. Régóta szerettem volna vezetni egy elektromos autót, először Nyugat-Magyarország felé vesszük majd az irányt, hogy hosszabb és rövidebb távokon is kipróbálhassuk” – mondta boldogan Kádár Tamás Csaba, a játék fődíjának nyertese.
„Az idei promóciót a Margaret Island és a Theodora nyári dala, valamint az izgalmas nyeremények együtt tették igazán sikeressé. Ezúttal is széles körben kedvezhettünk a játékban résztvevőknek, legyen szó kikapcsolódásról, pihenésről vagy szórakozásról. Bízunk benne, hogy nem csak a nyertesek, de a játékban résztvevők számára is emlékezetes lesz ez a nyár” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.
A játék nyerteseinek listája az alábbi linken érhető el:
Kapcsolódó cikkeink
Az AutoWallis vezeti be a régióban a NIO prémium elektromos autómárkát
Újabb jelentős lépést tett nemzetközi pozíciójának erősítése terén az AutoWallis…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >