Sikeresen debütált a Privát Kártya
A Kerekes Kft. által üzemeltetett Privát hálózat számára a tavalyi év legjelentősebb eseménye a törzsvásárlói rendszer júliusi bevezetése volt.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
– Ahogy az elmúlt 28 év során, úgy a mostani fejlesztésnél is tiszteletben tartottuk, hogy a franchise-tagjaink milyen kiskereskedelmi, informatikai háttérrel tevékenykednek, ezért a program indulását másfél-kétéves előkészítő munka előzte meg. Ez idő alatt elértük, hogy hálózatunk mind a 200 pontja rendelkezzen a szükséges technológiai feltételekkel – avatott be Novák Zsolt, a Privát üzletlánc kereskedelmi igazgatója.
Az eddigi, közel egyéves működés során regionális – Kelet-Magyarországon jelen lévő – hálózatként több mint 140 000 főt számláló törzsvásárlói létszámot értek el, havonta átlagosan 500 000 tranzakciót hajtanak végre a vásárlók Privát Kártya használatával. A törzsvásárlói program folyamatos fejlesztés alatt áll, a kártya jelenleg a meglévő akciós lehetőségek mellett további kedvezményeket biztosít tulajdonosa számára.
A 2023-as évre visszatekintve Novák Zsolt arra emlékeztetett, hogy az áremelések hatására erős első félévet tudhattak maguk mögött, ami az év második felére a vásárlóerő csökkenése miatt lejtmenetbe váltott.
– Összességében mégis azt mondhatom, hogy az elmúlt időszakban a hozzánk hasonló kereskedelmi csatornákhoz képes jelentősebb mértékű növekedést értünk el, amihez meglátásunk szerint az erőteljes hálózatbővítés mellett a törzsvásárlói kártyarendszerünk is hozzájárult – tette hozzá a Privát üzletlánc kereskedelmi igazgatója.
A cég továbbra is azon dolgozik, hogy innovatív megoldásokkal erősítse piaci pozícióját. A következő lépések között szerepel a rendszer továbbfejlesztése és az informatikai infrastruktúra egységesítése, amelyekkel a vállalat még hatékonyabban tudja kiszolgálni vásárlói igényeit. //
Kapcsolódó cikkeink
Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >Nagy magyar borravalókörkép
A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >