Sikeresen debütált a Privát Kártya
A Kerekes Kft. által üzemeltetett Privát hálózat számára a tavalyi év legjelentősebb eseménye a törzsvásárlói rendszer júliusi bevezetése volt.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
– Ahogy az elmúlt 28 év során, úgy a mostani fejlesztésnél is tiszteletben tartottuk, hogy a franchise-tagjaink milyen kiskereskedelmi, informatikai háttérrel tevékenykednek, ezért a program indulását másfél-kétéves előkészítő munka előzte meg. Ez idő alatt elértük, hogy hálózatunk mind a 200 pontja rendelkezzen a szükséges technológiai feltételekkel – avatott be Novák Zsolt, a Privát üzletlánc kereskedelmi igazgatója.
Az eddigi, közel egyéves működés során regionális – Kelet-Magyarországon jelen lévő – hálózatként több mint 140 000 főt számláló törzsvásárlói létszámot értek el, havonta átlagosan 500 000 tranzakciót hajtanak végre a vásárlók Privát Kártya használatával. A törzsvásárlói program folyamatos fejlesztés alatt áll, a kártya jelenleg a meglévő akciós lehetőségek mellett további kedvezményeket biztosít tulajdonosa számára.
A 2023-as évre visszatekintve Novák Zsolt arra emlékeztetett, hogy az áremelések hatására erős első félévet tudhattak maguk mögött, ami az év második felére a vásárlóerő csökkenése miatt lejtmenetbe váltott.
– Összességében mégis azt mondhatom, hogy az elmúlt időszakban a hozzánk hasonló kereskedelmi csatornákhoz képes jelentősebb mértékű növekedést értünk el, amihez meglátásunk szerint az erőteljes hálózatbővítés mellett a törzsvásárlói kártyarendszerünk is hozzájárult – tette hozzá a Privát üzletlánc kereskedelmi igazgatója.
A cég továbbra is azon dolgozik, hogy innovatív megoldásokkal erősítse piaci pozícióját. A következő lépések között szerepel a rendszer továbbfejlesztése és az informatikai infrastruktúra egységesítése, amelyekkel a vállalat még hatékonyabban tudja kiszolgálni vásárlói igényeit. //
Kapcsolódó cikkeink
Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >Nagy magyar borravalókörkép
A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >