Sikeresek az Unilever új termékei
Az Unilever számos új terméket vezetett be a piacra az elmúlt évben, és idén is jó pár új márkával jelentkezik. A fejlesztések fő célja, hogy növeljék az eladást, mert a legrégebbi márkáik – például a Hellmann’s majonéz – esetében csak komoly nehézségek árán tudják emelni az árakat. Az új brandek között szerepel a Dove habfürdő, a kifejezetten a muszlim vásárlók igényeit kiszolgáló kéz- és testápolók és új babaszappanok. A cég pénzügyi igazgatója, Graeme Pitkethly kiemelte:
– Úgy véljük az év első felében tovább erősödik a „nagyobb volumen–alacsonyabb áron” trend a világban. Az amerikai adócsökkentés globálisan komoly lökést adhat a fogyasztásnak, így idén 3-5%-os bevételnövekedést várunk. Ebben egyre jelentősebb szerepet fog kapni az e-kereskedelem, ahol az eladásaink megduplázódtak az elmúlt évben, elérve a 2 milliárd eurós értéket.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >