Sikeresek az Unilever új termékei
Az Unilever számos új terméket vezetett be a piacra az elmúlt évben, és idén is jó pár új márkával jelentkezik. A fejlesztések fő célja, hogy növeljék az eladást, mert a legrégebbi márkáik – például a Hellmann’s majonéz – esetében csak komoly nehézségek árán tudják emelni az árakat. Az új brandek között szerepel a Dove habfürdő, a kifejezetten a muszlim vásárlók igényeit kiszolgáló kéz- és testápolók és új babaszappanok. A cég pénzügyi igazgatója, Graeme Pitkethly kiemelte:
– Úgy véljük az év első felében tovább erősödik a „nagyobb volumen–alacsonyabb áron” trend a világban. Az amerikai adócsökkentés globálisan komoly lökést adhat a fogyasztásnak, így idén 3-5%-os bevételnövekedést várunk. Ebben egyre jelentősebb szerepet fog kapni az e-kereskedelem, ahol az eladásaink megduplázódtak az elmúlt évben, elérve a 2 milliárd eurós értéket.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >