Sikeresek az Unilever új termékei
Az Unilever számos új terméket vezetett be a piacra az elmúlt évben, és idén is jó pár új márkával jelentkezik. A fejlesztések fő célja, hogy növeljék az eladást, mert a legrégebbi márkáik – például a Hellmann’s majonéz – esetében csak komoly nehézségek árán tudják emelni az árakat. Az új brandek között szerepel a Dove habfürdő, a kifejezetten a muszlim vásárlók igényeit kiszolgáló kéz- és testápolók és új babaszappanok. A cég pénzügyi igazgatója, Graeme Pitkethly kiemelte:
– Úgy véljük az év első felében tovább erősödik a „nagyobb volumen–alacsonyabb áron” trend a világban. Az amerikai adócsökkentés globálisan komoly lökést adhat a fogyasztásnak, így idén 3-5%-os bevételnövekedést várunk. Ebben egyre jelentősebb szerepet fog kapni az e-kereskedelem, ahol az eladásaink megduplázódtak az elmúlt évben, elérve a 2 milliárd eurós értéket.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >