Sikeresek a hazai termékek a Lidlnél
A Lidl 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik. Nemcsak a diszkontszegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. Az áruházlánc ma már 159 áruházzal, 3 logisztikai központtal van jelen hazánkban, és mintegy 3700 munkavállalót foglalkoztat.
A Lidl 2013 márciusában „Lidl a magyar beszállítókért” néven indított programot, mellyel azt tűzte ki célul, hogy növelje áruházaiban a magyar termékek arányát, ezzel támogatva a magyar termelőket, a magyar gazdaságot. A program első éve pozitív eredményekkel zárult: 327-féle magyar termékkel bővült a szortiment, az év során 26 új magyar taggal növekedett a beszállítói hálózat, a magyar termékek forgalma pedig 17 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően.
A Lidl célja mindezzel, hogy minél több jó minőségű magyar terméket kínáljon a vásárlóinak, és biztos üzleti partnerként álljon a magyar beszállítók mellett. Az elmúlt egy évben ezen a területen elért sikerek egyértelművé tették a vállalat számára, hogy jó után jár, ezáltal a Lidl a jövőben is arra törekszik, hogy még szélesebb magyar termékből álló szortimentet alakítson ki. A Lidl a magyar beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy – csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához – termékeik külföldi Lidl áruházakba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program: míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 55 magyar beszállító 178-féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl-vásárlói. Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, hiszen ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban.
Felelős vállalatként a Lidl Magyarország fontosnak tartja azt, hogy a korrekt üzleti partnerségek kialakításán és a vásárlói igények magas szintű kielégítésén túl tegyen valamit, amivel a társadalom leginkább rászoruló részén segíthet, tegyen valamit, amivel másoknak jobb lehet. A vállalati társadalmi felelősségvállalás jegyében a Lidl 2011 óta elkötelezett az éhező gyermekek támogatása mellett. A tavalyi évben közel 60 millió forintnyi adománnyal támogatta a Gyermekétkeztetési Alapítványt. A 2013-as évben a Lidl nemcsak arra figyelt, hogy az éhező gyermekek asztalára étel kerüljön, hanem arra is, hogy az év legnagyobb természeti katasztrófájának, az árvíz károsultjainak is átmeneti segítséget nyújtson, ezért tartós élelmiszereket juttatott el számukra.
A Lidl legfontosabb célja 2014-ben is az, hogy a vásárlói számára jó minőségű termékeket kínáljon, az áruháztól már megszokott, kedvező árakon, és a vásárlók igényeihez a lehető legmagasabb szinten alkalmazkodjon, amiben idén már tíz év tapasztalata segíti a vállalatot. Mindennek érdekében a Lidl 2014-től folyamatosan felújítja áruházait annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
2014-től a Lidl a sport területére is lépett, hazánk legsikeresebb férfi kézilabdacsapatának, az MKB-MVM Veszprémnek vált kiemelt támogatójává, és egyben a csapat egészséges élelmiszer-beszállítója is lett, mellyel az egészséges életmódra szeretné felhívni a figyelmet, aminek ugyanolyan fontos része a sportolás, mint az egészséges táplálkozás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >