Sikeres volt az idei Borszerda
Lezárult az idei Borszerda-programsorozat, az akcióban összesen 227 étterem kínálta féláron a bort az év négy napján.
Az éttermek 20 százaléka külön erre az alkalomra összeállított ételsorokkal is várta a közönséget, emellett 49 nagykereskedés és pincészet is kedvezményes áron kínálta a bort.
A 142 vidéki és 75 budapesti étterem 20 százaléka vett részt a szakmai zsűri által elbírált menüversenyeken, és igényes ételsorokat álmodott meg az adott Borszerdán éppen terítékre kerülő borfajtákhoz. Júniusban a magyar fajtákhoz, augusztusban a könnyű fehérborokhoz és rozékhoz, szeptemberben a testes fehérekhez és könnyű vörösekhez, novemberben pedig az újborokhoz. A részt vevő éttermek körében végzett kérdőíves kutatás szerint a csatlakozó vendéglők elégedettek a Borszerdákkal, 65 százalékuk a forgalom növekedéséről számolt be, 74 százalékuk szerint megérte számukra a részvétel, 80 százalékuk jövőre is részt szeretne venni az akcióban – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >