Sikeres volt az idei Borszerda

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 22. 13:23

Lezárult az idei Borszerda-programsorozat, az akcióban összesen 227 étterem kínálta féláron a bort az év négy napján.

Az éttermek 20 százaléka külön erre az alkalomra összeállított ételsorokkal is várta a közönséget, emellett 49 nagykereskedés és pincészet is kedvezményes áron kínálta a bort.

A 142 vidéki és 75 budapesti étterem 20 százaléka vett részt a szakmai zsűri által elbírált menüversenyeken, és igényes ételsorokat álmodott meg az adott Borszerdán éppen terítékre kerülő borfajtákhoz. Júniusban a magyar fajtákhoz, augusztusban a könnyű fehérborokhoz és rozékhoz, szeptemberben a testes fehérekhez és könnyű vörösekhez, novemberben pedig az újborokhoz. A részt vevő éttermek körében végzett kérdőíves kutatás szerint a csatlakozó vendéglők elégedettek a Borszerdákkal, 65 százalékuk a forgalom növekedéséről számolt be, 74 százalékuk szerint megérte számukra a részvétel, 80 százalékuk jövőre is részt szeretne venni az akcióban – közli az MTI.

Kapcsolódó cikkeink