Sikeres volt az első online TMKlubülés – jövő héten jön a folytatás!
Közel 70 résztvevővel zajlott az első online „Piackutatóktól első kézből” klubtalálkozó a Trade magazin, a Trade Marketing Klub és a POPAI Egyesület közös szervezésében április 23-án délután. A hagyományos áprilisi találkozó most először került a virtuális térben megszervezésre, öt piackutató bevonásával. A két és félórás virtuális találkozón a téma részben a tavalyi év legizgalmasabb eredményei és az idei év eddig látható adatai voltak. Az előadók kitekintettek 2020 első negyedévére is.
Az esemény házigazdája és moderátora Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője, a TMKlub egyik alapítója volt, aki bevezetőjében kiemelte, hogy a 2019-es év összefoglalója mellett minden előadó kitér a jelen és a lehetséges jövő irányvonalaira is.
Az előadások sorát Turcsán Tünde , a GfK kereskedelmi vezetője kezdte. bevezetőjében rámutatott, hogy 2019 olyan lendülettel sodorta az eseményeket, mintha csak februárban ért volna véget, akkor sem önszántából, egy világjárvány kellett a lendület megtöréséhez.
Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója szerint márciustól, mintha egy új könyvet kezdtünk volna olvasni, más irányt vettek az események, mégis lehet fázisokat tipizálni és hosszabbtávú következtetéseket levonni.
A magyar láncok jelentőségét az új helyzet tovább erősítette, hiszen felértékelődött a közelség és az árubőség, jelentette ki Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója.
Sokakat a vírushelyzet kényszerítette arra, hogy életükben először online élelmiszert rendeljenek, így vesztették el „online szüzességüket”, mondta az e-kereskedelem trendjeit ismeretető előadásában Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
Végül Orbán Tímea, az Offerista Group country managere mutatta be a prospecto.hu magyar platform és applikáció friss kutatását a koronavírus vásárlókra gyakorolt hatásáról.
Az előadások tartalmáról részletes beszámolót a Trade magazin következő, 5-6. számában olvashatnak majd az érdeklődők.
A sort pedig jövő héten csütörtökön, április 30-án folytatjuk egy egész napos konferenciával a promóciók jelenéről és jövőjéről, szintén aktuális piackutatással és megannyi sikeres promóció bemutatásával. Az eseményre még lehet jelentkezni a következő címre kattintva: Promóció konferencia jelentkezés
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >