Sikeres volt az első online TMKlubülés – jövő héten jön a folytatás!
Közel 70 résztvevővel zajlott az első online „Piackutatóktól első kézből” klubtalálkozó a Trade magazin, a Trade Marketing Klub és a POPAI Egyesület közös szervezésében április 23-án délután. A hagyományos áprilisi találkozó most először került a virtuális térben megszervezésre, öt piackutató bevonásával. A két és félórás virtuális találkozón a téma részben a tavalyi év legizgalmasabb eredményei és az idei év eddig látható adatai voltak. Az előadók kitekintettek 2020 első negyedévére is.
Az esemény házigazdája és moderátora Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője, a TMKlub egyik alapítója volt, aki bevezetőjében kiemelte, hogy a 2019-es év összefoglalója mellett minden előadó kitér a jelen és a lehetséges jövő irányvonalaira is.
Az előadások sorát Turcsán Tünde , a GfK kereskedelmi vezetője kezdte. bevezetőjében rámutatott, hogy 2019 olyan lendülettel sodorta az eseményeket, mintha csak februárban ért volna véget, akkor sem önszántából, egy világjárvány kellett a lendület megtöréséhez.

A Piackutatók első kézből online TMKlub esemény nyitó diája
Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója szerint márciustól, mintha egy új könyvet kezdtünk volna olvasni, más irányt vettek az események, mégis lehet fázisokat tipizálni és hosszabbtávú következtetéseket levonni.
A magyar láncok jelentőségét az új helyzet tovább erősítette, hiszen felértékelődött a közelség és az árubőség, jelentette ki Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója.
Sokakat a vírushelyzet kényszerítette arra, hogy életükben először online élelmiszert rendeljenek, így vesztették el „online szüzességüket”, mondta az e-kereskedelem trendjeit ismeretető előadásában Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója.
Végül Orbán Tímea, az Offerista Group country managere mutatta be a prospecto.hu magyar platform és applikáció friss kutatását a koronavírus vásárlókra gyakorolt hatásáról.

A TMK Piackutatók online konferencia házigazdája és előadói a képernyőn: Hermann Zsuzsanna, Hajnal Dóra, Andreas Christou, Madar Norbert, Orbán Tímea
Az előadások tartalmáról részletes beszámolót a Trade magazin következő, 5-6. számában olvashatnak majd az érdeklődők.
A sort pedig jövő héten csütörtökön, április 30-án folytatjuk egy egész napos konferenciával a promóciók jelenéről és jövőjéről, szintén aktuális piackutatással és megannyi sikeres promóció bemutatásával. Az eseményre még lehet jelentkezni a következő címre kattintva: Promóció konferencia jelentkezés
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >