Sikeres volt a dinnyét népszerűsítő program
Sikeres volt a dinnyefogyasztást népszerűsítő program, 70 ezer fogyasztót értek el közvetlenül az egy hónapig tartó promóció során. Az Agrármarketing Centrum (AMC) Nonprofit Kft. értékelése szerint az idei kampányhoz már hat kereskedelmi áruházlánc csatlakozott a tavalyi egyhez képest. Fontos eredmény, hogy a termelők és a kereskedők is egyre jobban felmérik a fogyasztói igényeket, nőtt a magszegény és a kisebb súlyú, valamint a sárgahúsú dinnye iránti kereslet itthon és külföldön is.
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a dinnyeszezon
A hazai dinnyetermesztés jelentős előrelépéseket mutat az idén, köszönhetően a…
Tovább olvasom >Egyre jobban kitolódik a dinnyeszezon
A kiskereskedelemben egyre jobban kitolódik a dinnyeszezon – mondják az…
Tovább olvasom >Korábban indult és tovább tart idén a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >