Sikeres volt a dinnyét népszerűsítő program
Sikeres volt a dinnyefogyasztást népszerűsítő program, 70 ezer fogyasztót értek el közvetlenül az egy hónapig tartó promóció során. Az Agrármarketing Centrum (AMC) Nonprofit Kft. értékelése szerint az idei kampányhoz már hat kereskedelmi áruházlánc csatlakozott a tavalyi egyhez képest. Fontos eredmény, hogy a termelők és a kereskedők is egyre jobban felmérik a fogyasztói igényeket, nőtt a magszegény és a kisebb súlyú, valamint a sárgahúsú dinnye iránti kereslet itthon és külföldön is.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >NGM: kormány megőrzi a nyugdíjak vásárlóerejét, novemberben átlagosan 39 600 forint kiegészítő emelést kapnak a nyugdíjasok
A kormány elkötelezett amellett, hogy a nyugdíjasok számára stabil és…
Tovább olvasom >A foglalkoztatottsági adatok alapján Magyarország Európa élmezőnyéhez tartozik
A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2025 februárjában közel 4,7…
Tovább olvasom >