Sikeres volt a dinnyét népszerűsítő program
Sikeres volt a dinnyefogyasztást népszerűsítő program, 70 ezer fogyasztót értek el közvetlenül az egy hónapig tartó promóció során. Az Agrármarketing Centrum (AMC) Nonprofit Kft. értékelése szerint az idei kampányhoz már hat kereskedelmi áruházlánc csatlakozott a tavalyi egyhez képest. Fontos eredmény, hogy a termelők és a kereskedők is egyre jobban felmérik a fogyasztói igényeket, nőtt a magszegény és a kisebb súlyú, valamint a sárgahúsú dinnye iránti kereslet itthon és külföldön is.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékeket is beválogattak a leginnovatívabbak közé a SIAL Párizson
Hazai halból készült, extra proteintartalmú halchips, sárgabarackmaglisztből készült csokoládé, gyömbérrel…
Tovább olvasom >A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum
Négy helyszínből álló, a Balkán-félszigetet megcélzó eseménysorozatot szervezett az Agrármarketing…
Tovább olvasom >A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >