Sikeres volt a Bitburger és az UEFA Euro 2024 együttműködése
Felülmúlta a Bitburger várakozásait az UEFA Euro 2024-es Európa-bajnoksággal való együttműködése. A sörmárka a torna alatt több mint 90 nagy területen – a tíz Euro 2024-es stadionban, a vendéglátóhelyeken és a szurkolói zónákban – volt jelen. A cég a mostoha időjárás miatt a szurkolói zónák zárlata vagy csak rövid nyitvatartási ideje ellenére is komoly keresletet tapasztalt termékei iránt.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Az EB előtt a Bitburger másodlagos kihelyezésekkel és fogyasztói promóciókkal igyekezett a fogyasztókhoz közelebb kerülni, minek eredményeképpen május–júniusban két számjegyű piacrész- és forgalomnövekedést ért el egy csökkenő piacon.
A sikeres Európa-bajnokság ellenére a gyártó azonban csak óvatosan optimista a jelenlegi és a következő üzleti évvel kapcsolatban a személyi költségek további emelkedése és a magas alapanyag-beszerzési árak okán.
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb költésre készülnek a németek Black Friday alkalmával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre nő a növényi alternatívák iránti kereslet Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világszintű internetleállás bénította meg a digitális szolgáltatásokat – kártyás fizetések is akadoztak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >