Sikeres volt a Bitburger és az UEFA Euro 2024 együttműködése

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 11. 11:06

Felülmúlta a Bitburger várakozásait az UEFA Euro 2024-es Európa-bajnoksággal való együttműködése. A sörmárka a torna alatt több mint 90 nagy területen – a tíz Euro 2024-es stadionban, a vendéglátóhelyeken és a szurkolói zónákban – volt jelen. A cég a mostoha időjárás miatt a szurkolói zónák zárlata vagy csak rövid nyitvatartási ideje ellenére is komoly keresletet tapasztalt termékei iránt.

A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.

Az EB előtt a Bitburger másodlagos kihelyezésekkel és fogyasztói promóciókkal igyekezett a fogyasztókhoz közelebb kerülni, minek eredményeképpen május–júniusban két számjegyű piacrész- és forgalomnövekedést ért el egy csökkenő piacon.

A sikeres Európa-bajnokság ellenére a gyártó azonban csak óvatosan optimista a jelenlegi és a következő üzleti évvel kapcsolatban a személyi költségek további emelkedése és a magas alapanyag-beszerzési árak okán.

Kapcsolódó cikkeink