Sikeres volt a Bitburger és az UEFA Euro 2024 együttműködése
Felülmúlta a Bitburger várakozásait az UEFA Euro 2024-es Európa-bajnoksággal való együttműködése. A sörmárka a torna alatt több mint 90 nagy területen – a tíz Euro 2024-es stadionban, a vendéglátóhelyeken és a szurkolói zónákban – volt jelen. A cég a mostoha időjárás miatt a szurkolói zónák zárlata vagy csak rövid nyitvatartási ideje ellenére is komoly keresletet tapasztalt termékei iránt.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Az EB előtt a Bitburger másodlagos kihelyezésekkel és fogyasztói promóciókkal igyekezett a fogyasztókhoz közelebb kerülni, minek eredményeképpen május–júniusban két számjegyű piacrész- és forgalomnövekedést ért el egy csökkenő piacon.
A sikeres Európa-bajnokság ellenére a gyártó azonban csak óvatosan optimista a jelenlegi és a következő üzleti évvel kapcsolatban a személyi költségek további emelkedése és a magas alapanyag-beszerzési árak okán.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági díjat kapott az Edeka Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Backwerk – a német pékség kínálta kényelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Továbbra is lejtőn a magyar ipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 7,3, az előző hónaphoz képest 2,3 százalékkal visszaesett az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: október 6-ától elindult a fix 3 százalékos kkv hitel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >