Sikeres volt 2010 a Tesco számára
Sikeres klubkártya-bevezetés, 29 új áruház, innováció a vásárlók szolgálatában – ezek a címszavak jellemzik a Tesco sikereit a 2010-es évben. A vállalat növelni tudta piaci részesedését, és már érzékelte a válságból való kilábalás jeleit a forgalmában.
A Tesco tavalyi évről szóló beszámolója szerint az áruházlánc 29 új üzlettel bővült, ami összesen 53 ezer négyzetméterrel növelte az eladóterét. A cég ezzel mintegy 1700 új munkahelyet teremtett, közülük számosat olyan térségben, ahol a foglalkoztatási mutatók rendkívül kedvezőtlenek. A vállalat magyarországi bruttó árbevétele ….. Ft volt.
Jelentős átalakítások után Tesco Extra áruház lett a Fogarasi úti hipermarketből, ezzel Magyarországon először jelent meg a vállalat legjobb vásárlói élményt kínáló formátuma. A Tesco célja, hogy a választék, a szolgáltatások sokszínűsége, az áruházi környezet, a személyzet felkészültsége és a kiszolgálás is extra minőségű legyen ezekben az „extrásított” üzleteiben.
Elsőként hazánkban a Tesco vezette be az önkiszolgáló kasszákat, a Dunakeszi-Fót hipermarketben négy ilyen pénztár áll a vásárlók szolgálatában. A rendkívül kedvező fogadtatás nyomán idén további 20 áruházban tervezi a cég ezen fizetési mód kialakítását.
A tavalyi év egyik legjelentősebb eseménye a Tesco életében a vásárlói hűséget pontokkal honoráló Clubcard bevezetése volt. Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram rendkívül sikeresnek bizonyult, hiszen rövid idő alatt több mint 1 millió vásárló csatlakozott hozzá, és vált Clubcard-birtokossá.
Újdonság a cég életében, hogy az új üzleti évet már Gerry Gray, a frissen kinevezett vezérigazgató irányítása alatt kezdi az áruházlánc. A leköszönő vezérigazgató, Per Bank a cégcsoport központjában kapott új feladatot.
A Tesco Magyarország iránti elkötelezettsége töretlen, az idei évben is a vásárlói élmény javítása és az innováció áll a fókuszban. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >