Sikeres pénzvisszatérítési kedvezményprogram az Erste Banknál
Az Erste digitális platformját, George-ot rendszeresen használó ügyfelek közül már minden negyedik kipróbálta a Moneyback funkciót, a bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. Alig két hónap után 20 ezer ügyfél 40 ezer vásárlás után összesen 54 millió forintot kapott vissza, így akár a havi számlavezetési díjuk többszörösét is megspórolhatták.
– Az első időszakban mintegy 30 partnercég ajánlata volt elérhető a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Azóta számos más kereskedő és szolgáltató társaság kedvezményeivel bővült a kínálat – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
A Moneybackben az Erste ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, melyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. A kedvezmény mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, de elérheti akár a vásárlás értékének 10 %-át is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forintszámlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022/11. számában olvashatü
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >