Sikeres pénzvisszatérítési kedvezményprogram az Erste Banknál
Az Erste digitális platformját, George-ot rendszeresen használó ügyfelek közül már minden negyedik kipróbálta a Moneyback funkciót, a bank pénzvisszatérítési kedvezményprogramját. Alig két hónap után 20 ezer ügyfél 40 ezer vásárlás után összesen 54 millió forintot kapott vissza, így akár a havi számlavezetési díjuk többszörösét is megspórolhatták.
– Az első időszakban mintegy 30 partnercég ajánlata volt elérhető a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Azóta számos más kereskedő és szolgáltató társaság kedvezményeivel bővült a kínálat – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
A Moneybackben az Erste ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, melyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. A kedvezmény mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, de elérheti akár a vásárlás értékének 10 %-át is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forintszámlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022/11. számában olvashatü
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >