Sikeres nyári szezont zárt a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. sikeres nyári szezont zárt, a látogatók száma az egy évvel korábbihoz hasonló volt, az árbevétel azonban több mint duplája lett a 2022-esnek és a tervezettnek is – közölte a társaság az MTI-vel.
A három nyári hónapban a fürdők és strandok vendégforgalma meghaladta az 1,2 milliót, nagyjából megegyezően a 2022. évi látogatószámmal. A június-augusztus közötti hónapok bevétele az idén több mint 6,6 milliárd forint volt, 125 százalékkal meghaladva 2022. azonos időszakit, és 116 százalékkal a tervezettet.
A július közepén berobbant és augusztus végén is tartó kánikula az idén nehezen induló strandszezon forgalmát jelentősen korrigálta. Hétvégi napokon a Palatinuson már a megszokott forgalom volt 6-7 ezer strandolóval, a fürdőzni vágyók száma hétköznapokon is túllépte a 4 ezret. Hasonló volt a helyzet minden strandon: Csillaghegyen, Rómain, Pünkösdfürdőn, a Paskálon és Pesterzsébeten is – írták.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. augusztus végéig mintegy 2,66 millió vendéget fogadott létesítményeiben. A vendégszám 106,4 százalékkal haladja meg az első nyolc hónapban a tavalyi év azonos időszakit, a forgalom 15,4 milliárd forint volt, 16 százalékkal haladta meg a tervezettet.
A történelmi fürdőket továbbra is döntően külföldiek látogatják, a vendégek közül átlagosan 80 százalék külföldi és 20 százalék belföldi. A nemzetközi megoszlás a korábbi időszakokhoz képest nem változott jelentősen, a legtöbb vendég Nagy-Britanniából, Olaszországból, Spanyolországból, Németországból érkezik.
Augusztus végéig mintegy 13 ezer Zsigmondy Klubkártyát váltottak a vendégek, így már több mint 21 ezer hazai fürdőző használja a kedvezményes lehetőséget a történelmi fürdőkben – tették hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági elismerést kapott a szegedi Proko Travel
A Proko Travel Kft., Szeged egyik vezető utazási irodája, nemrégiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >