Sikeres MasterCard- kampány
Sikeresen zárult a MasterCard első, országos kártyaelfogadást ösztönző kampánya – jelentette be Gauder Milán, a MasterCard Europe Magyarországért, Szlovéniáért és Horvátországért felelős üzleti igazgatója.
A 2009 végén lezárult program során a kártyaelfogadó bankok 3900 új üzletben tették lehetővé a kártyaelfogadást.
„Büszkék vagyunk erre az eredményre, hiszen a kitűzött célt nagy részben kisméretű, budapesti üzletekben sikerült elérnünk, ahol mérsékeltebb a forgalom, és eddig nem volt adott a kártyahasználat lehetősége. Ráadásul a kampány oroszlánrésze a világgazdasági válság mélypontjára esett, ami ugyancsak nehezítette a kereskedők meggyőzését” – emelte ki Gauder Milán.
A sajtótájékoztatón elhangzottak szerint megállapítható, hogy az ország észak-keleti és dél-nyugati részéről jelentkeztek a legtöbben a programba, de az érdeklődők körében észak-nyugati régióban született a legtöbb szerződés.
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint egyébként 2009 június végén 39 ezer bankkártya-elfogadóhely működött Magyarországon, tehát a teljes növekedés mintegy 30 százalékos volt nem egészen egy év alatt – közli a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >