Sikeres MasterCard- kampány
Sikeresen zárult a MasterCard első, országos kártyaelfogadást ösztönző kampánya – jelentette be Gauder Milán, a MasterCard Europe Magyarországért, Szlovéniáért és Horvátországért felelős üzleti igazgatója.
A 2009 végén lezárult program során a kártyaelfogadó bankok 3900 új üzletben tették lehetővé a kártyaelfogadást.
„Büszkék vagyunk erre az eredményre, hiszen a kitűzött célt nagy részben kisméretű, budapesti üzletekben sikerült elérnünk, ahol mérsékeltebb a forgalom, és eddig nem volt adott a kártyahasználat lehetősége. Ráadásul a kampány oroszlánrésze a világgazdasági válság mélypontjára esett, ami ugyancsak nehezítette a kereskedők meggyőzését” – emelte ki Gauder Milán.
A sajtótájékoztatón elhangzottak szerint megállapítható, hogy az ország észak-keleti és dél-nyugati részéről jelentkeztek a legtöbben a programba, de az érdeklődők körében észak-nyugati régióban született a legtöbb szerződés.
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint egyébként 2009 június végén 39 ezer bankkártya-elfogadóhely működött Magyarországon, tehát a teljes növekedés mintegy 30 százalékos volt nem egészen egy év alatt – közli a Világgazdaság Online.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/uploads/media/2009%2008/Mastercard-.jpg)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >