Sikeres MasterCard- kampány
Sikeresen zárult a MasterCard első, országos kártyaelfogadást ösztönző kampánya – jelentette be Gauder Milán, a MasterCard Europe Magyarországért, Szlovéniáért és Horvátországért felelős üzleti igazgatója.
A 2009 végén lezárult program során a kártyaelfogadó bankok 3900 új üzletben tették lehetővé a kártyaelfogadást.
„Büszkék vagyunk erre az eredményre, hiszen a kitűzött célt nagy részben kisméretű, budapesti üzletekben sikerült elérnünk, ahol mérsékeltebb a forgalom, és eddig nem volt adott a kártyahasználat lehetősége. Ráadásul a kampány oroszlánrésze a világgazdasági válság mélypontjára esett, ami ugyancsak nehezítette a kereskedők meggyőzését” – emelte ki Gauder Milán.
A sajtótájékoztatón elhangzottak szerint megállapítható, hogy az ország észak-keleti és dél-nyugati részéről jelentkeztek a legtöbben a programba, de az érdeklődők körében észak-nyugati régióban született a legtöbb szerződés.
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint egyébként 2009 június végén 39 ezer bankkártya-elfogadóhely működött Magyarországon, tehát a teljes növekedés mintegy 30 százalékos volt nem egészen egy év alatt – közli a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >