Sikeres jubileumi évet zárt a Beiersdorf
A fennállásának 125. évfordulóját ünneplő cég tavaly 5,5 milliárd eurós forgalmat bonyolított, nyeresége elérte a 683 millió eurót.
A bőr- és szépségápolási üzletág forgalma egy év alatt 9,3 százalékkal nőtt és elérte a 4,6 milliárd eurót. A menedzsment által tervezettnél nagyobb növekedést a fejlődő kelet-európai, latin-amerikai és afrikai valamint az ázsiai piacok kétszámjegyű bővülése okozta. Az EBIT értékében 12,8% százalékos növekedés volt.
A tesa üzletág 8,1 százalékkal teljesített jobban, mint 2006-ban, nyereségessége 10 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >