Sikeres jubileumi évet zárt a Beiersdorf
A fennállásának 125. évfordulóját ünneplő cég tavaly 5,5 milliárd eurós forgalmat bonyolított, nyeresége elérte a 683 millió eurót.
A bőr- és szépségápolási üzletág forgalma egy év alatt 9,3 százalékkal nőtt és elérte a 4,6 milliárd eurót. A menedzsment által tervezettnél nagyobb növekedést a fejlődő kelet-európai, latin-amerikai és afrikai valamint az ázsiai piacok kétszámjegyű bővülése okozta. Az EBIT értékében 12,8% százalékos növekedés volt.
A tesa üzletág 8,1 százalékkal teljesített jobban, mint 2006-ban, nyereségessége 10 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

