Sikeres jubileumi évet zárt a Beiersdorf
A fennállásának 125. évfordulóját ünneplő cég tavaly 5,5 milliárd eurós forgalmat bonyolított, nyeresége elérte a 683 millió eurót.
A bőr- és szépségápolási üzletág forgalma egy év alatt 9,3 százalékkal nőtt és elérte a 4,6 milliárd eurót. A menedzsment által tervezettnél nagyobb növekedést a fejlődő kelet-európai, latin-amerikai és afrikai valamint az ázsiai piacok kétszámjegyű bővülése okozta. Az EBIT értékében 12,8% százalékos növekedés volt.
A tesa üzletág 8,1 százalékkal teljesített jobban, mint 2006-ban, nyereségessége 10 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >