Sikeres Habfehér karácsony a SPAR-ban (Webshop promóciók a Magyar Termék ajándékaiért)
Nagyon sikeresnek értékelte Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője azt a tavaly decemberi promóciót, amely önálló szervezésükben és finanszírozásukban, a SPAR együttműködésével valósult meg.
Az akcióban kivétel nélkül valamennyi védjegyes termék részt vett, amely a SPAR webshop kínálatában szerepelt. Aki legalább 3 ezer forint értékben ilyen árut vásárolt, ajándékba kapta a MAGYAR TERMÉK „Habfehér karácsony” című mesefüzetét. Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR közös akciója, ahol a Magyar Termék biztosította az azonnali ajándékot – mondta el Benedek Eszter. A promóció sikerét mutatja, hogy több mint 5000 mesefüzet talált gazdára, vagyis ennyi vásárlás felelt meg a feltételeknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Akció nélkül szinte nincs vásárlás sem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fordulópont a tejágazatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A lojalitás titkos fizetőeszközei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adatvédelmi kezdeményezést indított a belga Colruyt Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
