Sikeres Habfehér karácsony a SPAR-ban (Webshop promóciók a Magyar Termék ajándékaiért)
Nagyon sikeresnek értékelte Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője azt a tavaly decemberi promóciót, amely önálló szervezésükben és finanszírozásukban, a SPAR együttműködésével valósult meg.
Az akcióban kivétel nélkül valamennyi védjegyes termék részt vett, amely a SPAR webshop kínálatában szerepelt. Aki legalább 3 ezer forint értékben ilyen árut vásárolt, ajándékba kapta a MAGYAR TERMÉK „Habfehér karácsony” című mesefüzetét. Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR közös akciója, ahol a Magyar Termék biztosította az azonnali ajándékot – mondta el Benedek Eszter. A promóció sikerét mutatja, hogy több mint 5000 mesefüzet talált gazdára, vagyis ennyi vásárlás felelt meg a feltételeknek. //
Kapcsolódó cikkeink
10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >