Sikeres Habfehér karácsony a SPAR-ban (Webshop promóciók a Magyar Termék ajándékaiért)
Nagyon sikeresnek értékelte Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője azt a tavaly decemberi promóciót, amely önálló szervezésükben és finanszírozásukban, a SPAR együttműködésével valósult meg.
Az akcióban kivétel nélkül valamennyi védjegyes termék részt vett, amely a SPAR webshop kínálatában szerepelt. Aki legalább 3 ezer forint értékben ilyen árut vásárolt, ajándékba kapta a MAGYAR TERMÉK „Habfehér karácsony” című mesefüzetét. Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR közös akciója, ahol a Magyar Termék biztosította az azonnali ajándékot – mondta el Benedek Eszter. A promóció sikerét mutatja, hogy több mint 5000 mesefüzet talált gazdára, vagyis ennyi vásárlás felelt meg a feltételeknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >