Sikeres félévet zárt a Hungexpo
A Hungexpo Zrt. az utóbbi évek legsikeresebb félévét zárta az idén, a cég rendezvényeit 2016. január és május között csaknem 300 ezren látogatták, számuk 10 százalékkal nőtt, a vásárokon 2530 kiállító mutatkozott be, 15 százalékkal többen, mint a tavalyi év hasonló időszakában – közölte a kiállítás szervező csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Hungexpo forgalma az első öt hónapban meghaladta a 4,06 milliárd forintot, ami 33 százalékkal több, mint a 2012-14-es évek átlaga.
A Hungexpo Budapesti Vásárközpont saját kiállítások mellett az idén 16 sikeres rendezvénynek adott otthont, köztük az International AIA group kongresszusának és gála vacsorájának, az egyik ázsiai autógyártó óriás termékbemutató EMEA sales kongresszusának, a PlayIT játékkiállításnak és vásárnak, a Bocuse d'Or Europe nemzetközi szakácsversenynek – tájékoztatott a kiállításszervező társaság.
Az év hátralévő részében augusztusban rendezik a Drónverseny 2016-ot, amely egyben robotika bemutató is lesz, októberben negyedik alkalommal lesz látható az Automotive Hungary Nemzetközi Járműipari Beszállítói szakkiállítás és az Autotechnika Kiállítás. A vásárközpont ad otthont a Dental World nemzetközi fogászati szakkiállításnak és konferenciának, valamint a Tiszta Show tisztítás technológiai szakkiállításnak és vásárnak, újdonságként a a Budapest Music Expo rendezvénynek, novemberben itt lesz az Őszi Esküvő Kiállítás, a Bónusz elektromos zenei fesztivál, a Ponty Show horgászati kiállítás és a Total Dance Fesztivál – tájékoztatott a Hungexpo Zrt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >Megszületett a döntés: elmarad a januári AgrárgépShow kiállítás
A hazai piaci folyamatok és a nemzetközi trendek alakulása miatt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >