Sikeres fél évet zárt a SIÓ-Eckes
Az év első hat hónapjában 21 százalékkal növelte értékesítését mennyiségben a SIÓ-Eckes Kft. az előző év hasonló időszakához képest – jelentette be Fazekas Endre, a cég ügyvezető igazgatója július 10-i sajtótájékoztatóján.Az idei gyümölcsfeldolgozási szezon kezdetének apropójából szervezett, gyárlátogatással egybekötött sajtóbeszélgetésen Fazekas Endre elmondta: az első fél évben a SIÓ-Eckes Kft. közel 40 millió liter gyümölcslét, nektárt és gyümölcsitalt értékesített.
A cég a gyümölcslépiacon 25 százalékos értékben kifejezett piaci részesedésével továbbra is piacvezető. A SIÓ 18 százalékos részesedésével továbbra is a teljes piac vezető márkája.
– A piaci adatok alátámasztják korábbi stratégiai döntésünket, hogy két márkára, a SIÓ-ra és a Hohes C-re koncentrálunk – mondta az ügyvezető igazgató. – Nehezebb gazdasági helyzetben is van a márkáknak ereje. Ezt jól mutatja, hogy csökkenő piacon erősödtek pozícióink.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >