Sikeres fél évet zárt a SIÓ-Eckes
Az év első hat hónapjában 21 százalékkal növelte értékesítését mennyiségben a SIÓ-Eckes Kft. az előző év hasonló időszakához képest – jelentette be Fazekas Endre, a cég ügyvezető igazgatója július 10-i sajtótájékoztatóján.Az idei gyümölcsfeldolgozási szezon kezdetének apropójából szervezett, gyárlátogatással egybekötött sajtóbeszélgetésen Fazekas Endre elmondta: az első fél évben a SIÓ-Eckes Kft. közel 40 millió liter gyümölcslét, nektárt és gyümölcsitalt értékesített.
A cég a gyümölcslépiacon 25 százalékos értékben kifejezett piaci részesedésével továbbra is piacvezető. A SIÓ 18 százalékos részesedésével továbbra is a teljes piac vezető márkája.
– A piaci adatok alátámasztják korábbi stratégiai döntésünket, hogy két márkára, a SIÓ-ra és a Hohes C-re koncentrálunk – mondta az ügyvezető igazgató. – Nehezebb gazdasági helyzetben is van a márkáknak ereje. Ezt jól mutatja, hogy csökkenő piacon erősödtek pozícióink.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >