Sikeres fél évet zárt a SIÓ-Eckes
Az év első hat hónapjában 21 százalékkal növelte értékesítését mennyiségben a SIÓ-Eckes Kft. az előző év hasonló időszakához képest – jelentette be Fazekas Endre, a cég ügyvezető igazgatója július 10-i sajtótájékoztatóján.Az idei gyümölcsfeldolgozási szezon kezdetének apropójából szervezett, gyárlátogatással egybekötött sajtóbeszélgetésen Fazekas Endre elmondta: az első fél évben a SIÓ-Eckes Kft. közel 40 millió liter gyümölcslét, nektárt és gyümölcsitalt értékesített.
A cég a gyümölcslépiacon 25 százalékos értékben kifejezett piaci részesedésével továbbra is piacvezető. A SIÓ 18 százalékos részesedésével továbbra is a teljes piac vezető márkája.
– A piaci adatok alátámasztják korábbi stratégiai döntésünket, hogy két márkára, a SIÓ-ra és a Hohes C-re koncentrálunk – mondta az ügyvezető igazgató. – Nehezebb gazdasági helyzetben is van a márkáknak ereje. Ezt jól mutatja, hogy csökkenő piacon erősödtek pozícióink.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >