Sikeres évet zárt a Storck
A 2006-os megszorító intézkedések és a hazai élelmiszeripari tendenciák ellenére a Storck látványos növekedést produkált. Az árbevétel eddig nem tapasztalt mértékben, 22%-kal nőtt.
A magyar piacon a cég nettó árbevétele meghaladta a 2.2
milliárd forintot, a vállalat nettó nyeresége több, mint 42 millió forintra
emelkedett.
"A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült
karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a
Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető, de szerepet játszik
benne a hazai piacra is egyre inkább jellemző minőségi csokoládék iránti
kereslet növekedése is." – mondja Fábián János ügyvezető igazgató, aki a
magyar piac mellett a Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel. Az
elsősorban praliné és cukorkapiacon működő cég továbbra is e szegmensekben lát
növekedési potenciált az édességpiacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >