Sikeres évet zárt a Storck
A 2006-os megszorító intézkedések és a hazai élelmiszeripari tendenciák ellenére a Storck látványos növekedést produkált. Az árbevétel eddig nem tapasztalt mértékben, 22%-kal nőtt.
A magyar piacon a cég nettó árbevétele meghaladta a 2.2
milliárd forintot, a vállalat nettó nyeresége több, mint 42 millió forintra
emelkedett.
"A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült
karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a
Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető, de szerepet játszik
benne a hazai piacra is egyre inkább jellemző minőségi csokoládék iránti
kereslet növekedése is." – mondja Fábián János ügyvezető igazgató, aki a
magyar piac mellett a Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel. Az
elsősorban praliné és cukorkapiacon működő cég továbbra is e szegmensekben lát
növekedési potenciált az édességpiacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >