Sikeres évet zárt a Storck
A 2006-os megszorító intézkedések és a hazai élelmiszeripari tendenciák ellenére a Storck látványos növekedést produkált. Az árbevétel eddig nem tapasztalt mértékben, 22%-kal nőtt.
A magyar piacon a cég nettó árbevétele meghaladta a 2.2
milliárd forintot, a vállalat nettó nyeresége több, mint 42 millió forintra
emelkedett.
"A számszerűsített siker elsősorban a hagyományosan jól sikerült
karácsonyi szezonnak és a merci Petits új termékbevezetésének, valamint a
Knoppers ostyaszelet jó szereplésének volt köszönhető, de szerepet játszik
benne a hazai piacra is egyre inkább jellemző minőségi csokoládék iránti
kereslet növekedése is." – mondja Fábián János ügyvezető igazgató, aki a
magyar piac mellett a Románia, Macedónia és Bulgária piacaiért is felel. Az
elsősorban praliné és cukorkapiacon működő cég továbbra is e szegmensekben lát
növekedési potenciált az édességpiacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >