Sikeres évet zárt a DHL Supply Chain Magyarország
A DHL Supply Chain Magyarország (DSC) 10%-os volumennövekedést ért el 2013-as eredményeihez képest. A növekedés elsősorban a vállalat bővülő ügyfélkörének, valamint magyarországi tevékenységeinek kiterjesztésének köszönhető. A közelgő ünnepeknek köszönhetően a vállalat forgalma a duplájára nőtt, a karácsonyi időszakra a vállalat 150 fő felvételével, 20%-kal bővítette központi munkaerejét.
Az ünnepek alkalmával megnövekedő forgalomra már szeptemberben elkezdődött a felkészülés, hogy a karácsonyi időszakot a vállalat a szükséges, kibővített erőforrásokkal tudja teljesíteni. A DHL Supply Chain Magyarország üllői raktárában egyszerre 30-40 szakembert foglalkoztatott váltóműszakban hogy egyik legnagyobb FMCG szektorbeli ügyfelét segítse kozmetikai ajándékcsomagok előkészítésével. A csomagokat ezután az úgynevezett “Gate to Balkan” szállítmányozási stratégiának köszönhetően, könnyedén és gyorsan tudták elszállítani Ausztriába, Albániába, Bosznia-Hercegovinába, Bulgáriába, Horvátországba, Montenegróba, Macedóniába, Romániába, Szerbiába és Szlovéniába.
Az ünnepi időszak alatt különösen sok dolguk volt a DHL üllői, pátyi, és biatorbágyi raktáraiban dolgozóknak, akik legfőképpen a fogyasztói és műszaki termékek előkészítéséről gondoskodnak. A vállalat budapesti központjában is megnövekedett a forgalom: az idei karácsonyt megelőző logisztikai hajrában több mint 20 000 hívás során álltak az ügyfelek rendelkezésére a DHL Budapest Support Center (BSC) munkatársai, világszerte 95 ország kiszolgálásában. A Budapest Support Center fejlesztése 2014-ben is folytatódott, 2007-es indulása óta már több mint 40 ügyfelet szerzett világszerte, kiterjesztve tevékenységét nem csak a távközlési, de az egészségügyi ágazatra is.
„A 2014-es év rendkívül sikeres volt a DHL Supply Chain Magyarország számára. A teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállalóink számát 100-ról 280-ra növeltük, valamint közel kétszeres volumennövekedést értünk el egyik legnagyobb, technológiai szektorban tevékenykedő ügyfelünkkel, amelynek 38 000 m2-es raktárkapacitással állunk rendelkezésére. A világ vezető szállítási és ellátási lánc megoldások szolgáltatójaként élen járunk az innováció, az engedélyezési folyamatok és a gyógyszerminősítés területén. Működésünk minden területén folyamatfejlesztésre törekszünk, hatékonyságunk növelése és ügyfeleink vállalkozásainak még eredményesebb támogatása érdekében.” – mondta Ujszászi Ferenc a DHL Supply Chain üzletfejlesztési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMÉTA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >