Sikeres első negyedévévet zárt a Zwack
Idén január-március között a cég stabil, 5,6%-os növekedést tudott felmutatni bruttó árbevételben, míg a nettó árbevétel 6.5%-os mértékben emelkedett .
A belföldi értékesítések
a prémium, minőségi és kommersz szegmensekben
egyaránt emelkedtek a tavalyi hasonló időszakhoz
képest. Az első negyedéves jó teljesítményben
a kedvező szezonhatás is közrejátszott, idén
az első negyedévre estek a húsvéti ünnepek.
Az exportárbevétel 58%-kal emelkedett és a
nettó árbevétel 8.1%-át tette ki, ami a
két évvel ezelőtti 8.9% után a második
legmagasabb értéknek felel meg. Jelentősen növekedett
a romániai Unicum értékesítés, és
a Szlovákiába irányuló Vilmos export is
tovább emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >