Sikeres együttműködés a babákért
A dm „együtt a babákért” CSR kampánya olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.
A dm Kft., a Pampers és a Katolikus Karitász tavaly novemberben fogott össze azzal a céllal, hogy a segélyszervezet országosan látókörében lévő, leginkább rászoruló kisgyermekes családok, kisbabák mindennapi életét hatékonyan segítse. A 260 dm üzlet mindegyike egy-egy kisbaba keresztszülői feladatát vállalta, amikor az elmúlt időszakban családonként 25 csomag Pampers Sleep&Play pelenkát juttatott el a Karitászon keresztül a kisbabáknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >