Sikeres együttműködés a babákért
A dm „együtt a babákért” CSR kampánya olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.
A dm Kft., a Pampers és a Katolikus Karitász tavaly novemberben fogott össze azzal a céllal, hogy a segélyszervezet országosan látókörében lévő, leginkább rászoruló kisgyermekes családok, kisbabák mindennapi életét hatékonyan segítse. A 260 dm üzlet mindegyike egy-egy kisbaba keresztszülői feladatát vállalta, amikor az elmúlt időszakban családonként 25 csomag Pampers Sleep&Play pelenkát juttatott el a Karitászon keresztül a kisbabáknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >