Sikeres együttműködés a babákért
A dm „együtt a babákért” CSR kampánya olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.
A dm Kft., a Pampers és a Katolikus Karitász tavaly novemberben fogott össze azzal a céllal, hogy a segélyszervezet országosan látókörében lévő, leginkább rászoruló kisgyermekes családok, kisbabák mindennapi életét hatékonyan segítse. A 260 dm üzlet mindegyike egy-egy kisbaba keresztszülői feladatát vállalta, amikor az elmúlt időszakban családonként 25 csomag Pampers Sleep&Play pelenkát juttatott el a Karitászon keresztül a kisbabáknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >