Sikeres együttműködés a babákért
A dm „együtt a babákért” CSR kampánya olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.
A dm Kft., a Pampers és a Katolikus Karitász tavaly novemberben fogott össze azzal a céllal, hogy a segélyszervezet országosan látókörében lévő, leginkább rászoruló kisgyermekes családok, kisbabák mindennapi életét hatékonyan segítse. A 260 dm üzlet mindegyike egy-egy kisbaba keresztszülői feladatát vállalta, amikor az elmúlt időszakban családonként 25 csomag Pampers Sleep&Play pelenkát juttatott el a Karitászon keresztül a kisbabáknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >