Sikeres az Amazon az olasz ételpiacon
Az Amazon Olaszországban megkezdte a tartós élelmiszerek értékesítését. Az online üzletlánc mintegy 20 000 terméket kínál a vásárlóknak, többek között a Barilla, Valfrutta, Knorr, Rio Mare, San Benedetto, Mulino Bianco, Plasmon, Mellin, Huggies, Chanteclair, Dash, Scottex és a Cuki márkákat. A vásárlók a termékeket 24 órán belül megkapják, de olyan opciót is választhatnak – egyelőre csak Milánó területén –, hogy minden nap azonos időben kapják meg a napi bevásárlólistájukon szereplő termékeket.
Az Amazon célja, hogy az értékesítésbe a jövőben bevonja a független élelmiszer-termelő cégeket is, melyeknek termékeit nemcsak Olaszországban, hanem a világ minden pontján el lehet majd érni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldhitelezés: lendületben a fenntartható finanszírozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
