Sikeres az Amazon az olasz ételpiacon
Az Amazon Olaszországban megkezdte a tartós élelmiszerek értékesítését. Az online üzletlánc mintegy 20 000 terméket kínál a vásárlóknak, többek között a Barilla, Valfrutta, Knorr, Rio Mare, San Benedetto, Mulino Bianco, Plasmon, Mellin, Huggies, Chanteclair, Dash, Scottex és a Cuki márkákat. A vásárlók a termékeket 24 órán belül megkapják, de olyan opciót is választhatnak – egyelőre csak Milánó területén –, hogy minden nap azonos időben kapják meg a napi bevásárlólistájukon szereplő termékeket.
Az Amazon célja, hogy az értékesítésbe a jövőben bevonja a független élelmiszer-termelő cégeket is, melyeknek termékeit nemcsak Olaszországban, hanem a világ minden pontján el lehet majd érni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >