Sikeres az Amazon az olasz ételpiacon
Az Amazon Olaszországban megkezdte a tartós élelmiszerek értékesítését. Az online üzletlánc mintegy 20 000 terméket kínál a vásárlóknak, többek között a Barilla, Valfrutta, Knorr, Rio Mare, San Benedetto, Mulino Bianco, Plasmon, Mellin, Huggies, Chanteclair, Dash, Scottex és a Cuki márkákat. A vásárlók a termékeket 24 órán belül megkapják, de olyan opciót is választhatnak – egyelőre csak Milánó területén –, hogy minden nap azonos időben kapják meg a napi bevásárlólistájukon szereplő termékeket.
Az Amazon célja, hogy az értékesítésbe a jövőben bevonja a független élelmiszer-termelő cégeket is, melyeknek termékeit nemcsak Olaszországban, hanem a világ minden pontján el lehet majd érni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >