Siker-brand
Bár az eredeti, két évvel ezelőtt deklarált terveknek eddig csak a felét sikerült itthon megvalósítani (2011-re a hazai franchise-tulajdonosok 4, más források szerint 5 éttermet ígértek), magát a Vapiano-láncot a meghatározó amerikai éttermi szövetségek a legjobbak között tartják számon a fast casual kategóriában. Mint tudott, ez olyan étteremfajta, ami a gyorséttermek és a hagyományos éttermek előnyeit próbálja ötvözni. A fast casual éttermek első pillantásra a gyorséttermekhez közelebb állnak, de jellegükben, kínálatukban és persze áraikban többek azoknál.
A német tulajdonú, olasz jellegű ételeket készítő lánc ma közel 80 üzlettel rendelkezik Európában, az arab világban és az amerikai kontinensen, de több mint száz új egység van már tervben az USA-ban, Közép-Keleten és Európában. A hazai hírek szerint komoly fejlesztések várhatóak Közép-Európa országaiban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >