Siker-brand
Bár az eredeti, két évvel ezelőtt deklarált terveknek eddig csak a felét sikerült itthon megvalósítani (2011-re a hazai franchise-tulajdonosok 4, más források szerint 5 éttermet ígértek), magát a Vapiano-láncot a meghatározó amerikai éttermi szövetségek a legjobbak között tartják számon a fast casual kategóriában. Mint tudott, ez olyan étteremfajta, ami a gyorséttermek és a hagyományos éttermek előnyeit próbálja ötvözni. A fast casual éttermek első pillantásra a gyorséttermekhez közelebb állnak, de jellegükben, kínálatukban és persze áraikban többek azoknál.
A német tulajdonú, olasz jellegű ételeket készítő lánc ma közel 80 üzlettel rendelkezik Európában, az arab világban és az amerikai kontinensen, de több mint száz új egység van már tervben az USA-ban, Közép-Keleten és Európában. A hazai hírek szerint komoly fejlesztések várhatóak Közép-Európa országaiban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >