Siker-brand
Bár az eredeti, két évvel ezelőtt deklarált terveknek eddig csak a felét sikerült itthon megvalósítani (2011-re a hazai franchise-tulajdonosok 4, más források szerint 5 éttermet ígértek), magát a Vapiano-láncot a meghatározó amerikai éttermi szövetségek a legjobbak között tartják számon a fast casual kategóriában. Mint tudott, ez olyan étteremfajta, ami a gyorséttermek és a hagyományos éttermek előnyeit próbálja ötvözni. A fast casual éttermek első pillantásra a gyorséttermekhez közelebb állnak, de jellegükben, kínálatukban és persze áraikban többek azoknál.
A német tulajdonú, olasz jellegű ételeket készítő lánc ma közel 80 üzlettel rendelkezik Európában, az arab világban és az amerikai kontinensen, de több mint száz új egység van már tervben az USA-ban, Közép-Keleten és Európában. A hazai hírek szerint komoly fejlesztések várhatóak Közép-Európa országaiban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyolc területen már megfigyelhető fordulat a gazdaságban
A gazdaságban már nyolc területen megfigyelhető fordulat: a foglakoztatás, a…
Tovább olvasom >Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Új támogatások segítik a dinamikusan fejlődő magyar húsmarhatartást
Az állattenyésztő ágazatok közül az elmúlt 25 évben a legnagyobb…
Tovább olvasom >