Signature 40: Közel 900 ajánlás érkezett, zárul a pályázat
Idén is az operatív szakembereké a főszerep a Signature 40 kezdeményezésen: augusztus 27-ig lehet nevezni, azaz eddig keresik az év legjobb márkamenedzsereit. Eddig közel 900 ajánlás érkezett a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakemberekre.
A pályázati időszak utolsó napjaihoz érkezett a Signature 40 kezdeményezés, amely egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista.
A kezdeményezést két reklámszakember Nagy Márton és Vaszary Ádám indította útjára 2022-ben. A marketingkommunikációs szakembereket elismerő toplisták és díjak többnyire a nagyvállalati felsővezetőket értékelik, pedig minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött ott áll egy jó operatív szakember is. Ők azok, akik a vállalati stratégiát és célokat a megvalósítás szintjén kezelik, mozgatják az őket kiszolgáló ügynökségi kört.
Idén még több szakembert díjaznak
A listára a 2022-es gyakorlatnak megfelelően továbbra is csak megbízói vagy ügynökségi oldalról érkező ajánlás alapján nevezhettek a jelentkezők. Idén azonban bővült a Signature-listák köre szakma- illetve szektorspecifikus tematikus listákkal.
2023-ban az alábbi tematikus listákon indulhattak a szakemberek:
- Signature Trade – trade marketing menedzsereknek,
- Signature Brand – márkamenedzsereknek,
- Signature Telco – telekommunikációs szakembereknek
- Signature Pharma – pharma szektorban dolgozó szakembereknek,
- Signature FMCG – FMCG szektorban dolgozó szakembereknek,
- Signature PR – kommunikációs szakembereknek,
- Signature SME – kkv-szektorban dolgozó marketingszakembereknek,
- Signature Hungary – magyar tulajdonú márkákon dolgozó szakembereknek szóló lista.
Augusztus 27-ig tart a nevezés
A beérkező ajánlásokat folyamatosan ellenőrzik, majd minden validált jelölttel felveszik a kapcsolatot és formálisan is a jelölés elfogadását kérik tőlük. Ezután a jelöltnek a kritériumrendszerben megszabott információkkal együtt kell beadni a pályázatát, hogy elkezdődhessen a zsűrizés. A jelöltek augusztus 27-ig nevezhetnek a www.signature40.hu oldalon keresztül.
„Idén közel 900 ajánlás érkezett be, ami rendkívül szép eredmény, jó látni, hogy ilyen lelkesen támogatják, jelölik a kollégák egymást. A zsűrizésben több mint 70 szakember vesz majd részt, a marketingszakma ügyfél- és szolgáltatói oldalának egyaránt megjelenik a véleménye”
– tette hozzá Vaszary Ádám, az egyik alapító.
Signature 40 listáról véglegesen döntő kuratórium a platform szakmai partnereiből, társszervezőkből, az M Lista kiemelt szakmai szereplőiből áll össze. Illetve az előző évi top 3 díjazottjai (a fő és tematikus listák esetében is) a kuratóriumban is kapnak helyet és formálhatják a listákat, de részt vesz még a végső döntésben a Kreatív, a Trade Magazin és a Marketing&Média és a Portfolio delegáltja is. A platform társszervezője a Magyar Marketing Szövetség, amelynek éves rendezvényén, a szeptember 14-ei Marketing Summiton jelentik be a listák végeredményét.
A Signature 40 szponzora a Positive Adamsky. Támogatásának köszönhetően a toplista a szereplők részletes bemutatásával exkluzív, nyomtatott formában, szakmailag is kurrens kiadványként jelenik majd meg a Marketing & Media októberi számában. Emellett a kezdeményezés szakmai és médiapartnerei a Magyar PR Szövetség (MPRSZ), a Trade Magazin, a Kreatív, és a Portfolio.hu is.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Országszerte 2800 vidéki büfé hívhat le egymillió forintos támogatást
Összesen 2,8 milliárd forint értékű vissza nem térítendő forrásra pályázhat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >