Signature 40: Közel 900 ajánlás érkezett, zárul a pályázat
Idén is az operatív szakembereké a főszerep a Signature 40 kezdeményezésen: augusztus 27-ig lehet nevezni, azaz eddig keresik az év legjobb márkamenedzsereit. Eddig közel 900 ajánlás érkezett a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakemberekre.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/DSC_58331.jpg)
A pályázati időszak már csak pár napig, augusztus 27-ig tart
A pályázati időszak utolsó napjaihoz érkezett a Signature 40 kezdeményezés, amely egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista.
A kezdeményezést két reklámszakember Nagy Márton és Vaszary Ádám indította útjára 2022-ben. A marketingkommunikációs szakembereket elismerő toplisták és díjak többnyire a nagyvállalati felsővezetőket értékelik, pedig minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött ott áll egy jó operatív szakember is. Ők azok, akik a vállalati stratégiát és célokat a megvalósítás szintjén kezelik, mozgatják az őket kiszolgáló ügynökségi kört.
Idén még több szakembert díjaznak
A listára a 2022-es gyakorlatnak megfelelően továbbra is csak megbízói vagy ügynökségi oldalról érkező ajánlás alapján nevezhettek a jelentkezők. Idén azonban bővült a Signature-listák köre szakma- illetve szektorspecifikus tematikus listákkal.
2023-ban az alábbi tematikus listákon indulhattak a szakemberek:
- Signature Trade – trade marketing menedzsereknek,
- Signature Brand – márkamenedzsereknek,
- Signature Telco – telekommunikációs szakembereknek
- Signature Pharma – pharma szektorban dolgozó szakembereknek,
- Signature FMCG – FMCG szektorban dolgozó szakembereknek,
- Signature PR – kommunikációs szakembereknek,
- Signature SME – kkv-szektorban dolgozó marketingszakembereknek,
- Signature Hungary – magyar tulajdonú márkákon dolgozó szakembereknek szóló lista.
Augusztus 27-ig tart a nevezés
A beérkező ajánlásokat folyamatosan ellenőrzik, majd minden validált jelölttel felveszik a kapcsolatot és formálisan is a jelölés elfogadását kérik tőlük. Ezután a jelöltnek a kritériumrendszerben megszabott információkkal együtt kell beadni a pályázatát, hogy elkezdődhessen a zsűrizés. A jelöltek augusztus 27-ig nevezhetnek a www.signature40.hu oldalon keresztül.
„Idén közel 900 ajánlás érkezett be, ami rendkívül szép eredmény, jó látni, hogy ilyen lelkesen támogatják, jelölik a kollégák egymást. A zsűrizésben több mint 70 szakember vesz majd részt, a marketingszakma ügyfél- és szolgáltatói oldalának egyaránt megjelenik a véleménye”
– tette hozzá Vaszary Ádám, az egyik alapító.
Signature 40 listáról véglegesen döntő kuratórium a platform szakmai partnereiből, társszervezőkből, az M Lista kiemelt szakmai szereplőiből áll össze. Illetve az előző évi top 3 díjazottjai (a fő és tematikus listák esetében is) a kuratóriumban is kapnak helyet és formálhatják a listákat, de részt vesz még a végső döntésben a Kreatív, a Trade Magazin és a Marketing&Média és a Portfolio delegáltja is. A platform társszervezője a Magyar Marketing Szövetség, amelynek éves rendezvényén, a szeptember 14-ei Marketing Summiton jelentik be a listák végeredményét.
A Signature 40 szponzora a Positive Adamsky. Támogatásának köszönhetően a toplista a szereplők részletes bemutatásával exkluzív, nyomtatott formában, szakmailag is kurrens kiadványként jelenik majd meg a Marketing & Media októberi számában. Emellett a kezdeményezés szakmai és médiapartnerei a Magyar PR Szövetség (MPRSZ), a Trade Magazin, a Kreatív, és a Portfolio.hu is.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nő az agráriumban az információs igény
A külső, elsősorban pályázati és területalapú finanszírozás megkerülhetetlen az európai…
Tovább olvasom >Humoros plakátok az élelmiszer-pazarlás ellen
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programja újabb kreatív…
Tovább olvasom >Keresik 2023 sikeres vállalkozónőit és női vállalatvezetőit
Az emberek szeretik a történeteket. Szeretnek tanulni, inspirálódni, erőt meríteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >