Signature 40: Elindult a visszaszámlálás
Készül a legjobb márkamanagereket elismerő lista, ezúttal a döntéshozói szint alatt dolgozókra irányul a szakma figyelme. A díjra augusztus 29-ig lehet trade- és márkamanagereket jelölni, de máris 140 felett jár az ajánlott szakemberek száma.
A marketing kommunikációs terület ügyfél és kiszolgálói oldala, valamint a szakmai szervezetek egyaránt képviseltetik magukat abban a kuratóriumban, amely a legjobb „taktikaiakat” díjazó Signature 40 listát összeállítja.
Már több mint 140 szakembert jelöltek a brand és trade marketing managereket elismerő Signature 40 listára, amely széles ágazati összefogásban valósul meg. A lista fogadtatása is azt mutatja: szükség volt olyan díjra, amely a marketing-döntéshozói szint alatt dolgozók teljesítményét ismeri el.
Impozáns kuratórium
A listára szigorúan csak ajánlás útján lehet felkerülni: ügyféloldali szereplők és reklámügynökségi munkatársak egyaránt terjeszthetnek fel rá szakembereket – augusztus 29-ig a www.signature40.hu oldalon keresztül.
A Signature 40 végleges sorrendjét eldöntő kuratórium két részből áll, összetétele pedig lehetőséget teremt a sokféle szakmai szempont ütköztetésének. A legfőbb szakmai szervezetek delegáltjaként Kovács András Péter (Magyar Telekom, Magyar Marketing Szövetség), Sztaniszláv András (Magyar PR Szövetség), Varga Gábor Zoltán (Publicis, Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége), a tavalyi M+ lista TOP ügynökségeinek és kampányainak képviselőiként Horváth Rita (Publicis), Kovács Levente (White Rabbit) és Marosi Gergő (Mito), a Marketing és Média delegáltjaként Ritter Tamás, a Trade magazin delegáltjaként pedig Hermann Zsuzsanna vesz részt az elbírálásban, a listán szereplők rangsorolásában.
A szakmai kuratórium feladata a listaállításon túl az, hogy a felállított kritériumrendszer megfelelően biztosítsa a Signature platform hitelességét és függetlenségét. A grémium tagja Klenovszki János (NRC), Nagy Márton (Positive Adamsky), Szalkai Réka (Mastercard), Tőrös Balázs és Vaszary Ádám (Positive Adamsky).
Kijár nekik az elismerés
Nem véletlenül indította el a kezdeményezést két reklámszakember – Vaszary Ádám és Nagy Márton a Positive Adamsky kreatív partnerei –, hiszen a kiszolgálói oldalon dolgozók tapasztalják meg igazán, hogy minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött ott áll egy a márkát őrző-védő, operatív szakember: brand manager, trade marketing manager vagy marketer.
„A rangsorolás olyan kritériumrendszer alapján történik, amely figyelembe veszi, hogy a jelölt milyen, a cég szempontjából hangsúlyos márkán dolgozik, mennyire elkötelezett a vállalata iránt, vagyis a karrierjét ugyanott építi-e vagy gyakran vált munkahelyet, milyen a szakmai teljesítménye, és milyen a KPI teljesülési aránya. A szempontok súlyozásáról egy szakértői testület dönt, a kritériumrendszert évről évre felülbírálja az aktuális kuratórium” – magyarázza Vaszary Ádám.
„Mi, mint a hazai és nemzetközi reklámiparban 15+ éve dolgozó »reklámosok« régóta szívügyünknek tekintjük azon ügyféloldali szakemberek elismerésének szükségességét, akik a mindennapi operatív munkában teljesednek ki, és talán a kelleténél kevesebb reflektorfényt kap a munkájuk. Szeretnénk, ha lenne egy platform, ami azon brand managerekre és trade marketing managerekre fókuszálna, akik egy-egy sikeres kampány megvalósítása mögött, mint nélkülözhetetlen láncszem végzik a munkájukat napról napra” – mondja Nagy Márton.
Marketingorientált szervezetek
A platform másik elismerése, a Signature CEO azokat a Marketing & Média magazin TOP 50 marketinges listán szereplő felsővezetőket díjazza, akiknek a munkatársa a Signature 40 listára is felkerült. „A TOP50 listája évről évre rangsorolja a marketingkommunikációs döntéshozókat a piacra gyakorolt hatásuk alapján, azt azonban a Signature 40 listával összevetve láthatjuk majd, hogy ezek a vezetők mennyire inspirálják a munkatársaikat, milyen csapatot irányítanak” – teszi hozzá hozzá Vaszary Ádám.
A Signature 40 szponzora a Positive Adamsky. Támogatásának köszönhetően a lista a szereplők részletes bemutatásával exkluzív, nyomtatott formában, szakmailag is kurrens kiadványként jelenik majd meg a Marketing & Media októberi számában. Az FMCG piac vezető szaklapja, a Trade magazin pedig, mint a verseny és a Toplista kizárólagos FMCG médiapartnere, a teljes lista kommunikációja mellett, a listán szereplő FMCG szakembereknek biztosít megjelenést, és beszámol a projektről. A platform szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek éves rendezvényén, a szeptember 15-i Marketing Summiton jelentik be a listák végeredményét.
Kapcsolódó cikkeink
Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Idén is díjazták a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen…
Tovább olvasom >Befektetés
Emberekbe, márkákba és technológiába – nagyjából az egész lapszámunkat rá lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >