Signature 40: Elindult a visszaszámlálás

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 08. 25. 22:00

Készül a legjobb márkamanagereket elismerő lista, ezúttal a döntéshozói szint alatt dolgozókra irányul a szakma figyelme. A díjra augusztus 29-ig lehet trade- és márkamanagereket jelölni, de máris 140 felett jár az ajánlott szakemberek száma.

 

A marketing kommunikációs terület ügyfél és kiszolgálói oldala, valamint a szakmai szervezetek egyaránt képviseltetik magukat abban a kuratóriumban, amely a legjobb „taktikaiakat” díjazó Signature 40 listát összeállítja.

Már több mint 140 szakembert jelöltek a brand és trade marketing managereket elismerő Signature 40 listára, amely széles ágazati összefogásban valósul meg. A lista fogadtatása is azt mutatja: szükség volt olyan díjra, amely a marketing-döntéshozói szint alatt dolgozók teljesítményét ismeri el.

Impozáns kuratórium

A listára szigorúan csak ajánlás útján lehet felkerülni: ügyféloldali szereplők és reklámügynökségi munkatársak egyaránt terjeszthetnek fel rá szakembereket – augusztus 29-ig a www.signature40.hu oldalon keresztül.

A Signature 40 végleges sorrendjét eldöntő kuratórium két részből áll, összetétele pedig lehetőséget teremt a sokféle szakmai szempont ütköztetésének. A legfőbb szakmai szervezetek delegáltjaként Kovács András Péter (Magyar Telekom, Magyar Marketing Szövetség), Sztaniszláv András (Magyar PR Szövetség), Varga Gábor Zoltán (Publicis, Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége), a tavalyi M+ lista TOP ügynökségeinek és kampányainak képviselőiként Horváth Rita (Publicis), Kovács Levente (White Rabbit) és Marosi Gergő (Mito), a Marketing és Média delegáltjaként Ritter Tamás, a Trade magazin delegáltjaként pedig Hermann Zsuzsanna vesz részt az elbírálásban, a listán szereplők rangsorolásában.

A szakmai kuratórium feladata a listaállításon túl az, hogy a felállított kritériumrendszer megfelelően biztosítsa a Signature platform hitelességét és függetlenségét. A grémium tagja Klenovszki János (NRC), Nagy Márton (Positive Adamsky), Szalkai Réka (Mastercard), Tőrös Balázs és Vaszary Ádám (Positive Adamsky).

Kijár nekik az elismerés

Nem véletlenül indította el a kezdeményezést két reklámszakember – Vaszary Ádám és Nagy Márton a Positive Adamsky kreatív partnerei –, hiszen a kiszolgálói oldalon dolgozók tapasztalják meg igazán, hogy minden sikeres marketingkommunikációs kampány mögött ott áll egy a márkát őrző-védő, operatív szakember: brand manager, trade marketing manager vagy marketer.

„A rangsorolás olyan kritériumrendszer alapján történik, amely figyelembe veszi, hogy a jelölt milyen, a cég szempontjából hangsúlyos márkán dolgozik, mennyire elkötelezett a vállalata iránt, vagyis a karrierjét ugyanott építi-e vagy gyakran vált munkahelyet, milyen a szakmai teljesítménye, és milyen a KPI teljesülési aránya. A szempontok súlyozásáról egy szakértői testület dönt, a kritériumrendszert évről évre felülbírálja az aktuális kuratórium” – magyarázza Vaszary Ádám.

 

„Mi, mint a hazai és nemzetközi reklámiparban 15+ éve dolgozó »reklámosok« régóta szívügyünknek tekintjük azon ügyféloldali szakemberek elismerésének szükségességét, akik a mindennapi operatív munkában teljesednek ki, és talán a kelleténél kevesebb reflektorfényt kap a munkájuk. Szeretnénk, ha lenne egy platform, ami azon brand managerekre és trade marketing managerekre fókuszálna, akik egy-egy sikeres kampány megvalósítása mögött, mint nélkülözhetetlen láncszem végzik a munkájukat napról napra” – mondja Nagy Márton.  

Marketingorientált szervezetek

A platform másik elismerése, a Signature CEO azokat a Marketing & Média magazin TOP 50 marketinges listán szereplő felsővezetőket díjazza, akiknek a munkatársa a Signature 40 listára is felkerült. „A TOP50 listája évről évre rangsorolja a marketingkommunikációs döntéshozókat a piacra gyakorolt hatásuk alapján, azt azonban a Signature 40 listával összevetve láthatjuk majd, hogy ezek a vezetők mennyire inspirálják a munkatársaikat, milyen csapatot irányítanak” – teszi hozzá hozzá Vaszary Ádám.

A Signature 40 szponzora a Positive Adamsky. Támogatásának köszönhetően a lista a szereplők részletes bemutatásával exkluzív, nyomtatott formában, szakmailag is kurrens kiadványként jelenik majd meg a Marketing & Media októberi számában. Az FMCG piac vezető szaklapja, a Trade magazin pedig, mint a verseny és a Toplista kizárólagos FMCG médiapartnere, a teljes lista kommunikációja mellett, a listán szereplő FMCG szakembereknek biztosít megjelenést, és beszámol a projektről. A platform szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek éves rendezvényén, a szeptember 15-i Marketing Summiton jelentik be a listák végeredményét.

 

 

Kapcsolódó cikkeink