Shell Fleet Solutions – Együtt minden lehetséges
Veér Lajos, kinevezését követően a Shell Fleet Solutions területének értékesítő igazgatójaként Magyarországért és Romániáért felelős. Bár az új pozíció változást jelent, a közeg cseppet sem ismeretlen Lajos számára, hiszen már 1996 óta erősíti a Shell csapatát. A szakembert a vállalatnál szerzett tapasztalatairól, jelenlegi feladatairól és jövőbeni céljairól kérdeztük.
– Korábbi munkakörei után mennyiben jelent újdonságot a jelenlegi pozíciója?
Az üzemanyagkártyák világa mondhatni, ismerős terep, hiszen a Shellnél épp euroShell üzemanyagkártya üzletkötőként indult a karrierem, most húsz év után pedig ismét ez a világ vesz körül. Nagyon jó érzés látni, hogy ebben az elmúlt időszakban milyen fejlődésen ment keresztül Magyarország, mind az ügyfeleinket, mind a Shell Hungary csapatát tekintve.
– Melyek karrierjének legmeghatározóbb állomásai a Shellnél?
Számos izgalmas feladatköröm volt, dolgozhattam üzemanyag-beszerzés és logisztikai területen, illetve különböző értékesítési csapatok vezetőjeként is. Különösen érdekes volt az Oroszországban eltöltött hat év, amikor az addig számomra ismeretlen időjárási és üzleti feltételek között alakítottuk ki a Shell üzemanyag ellátási láncot. Ez a lehetőség eleinte nagy kihívásnak bizonyult, de később nagyon sok örömöt is leltem benne.
Az elmúlt öt évemet pedig az alternatív üzemanyagok, elsősorban az LNG, azaz a cseppfolyós földgáz, határozták meg. Nagyon sokat tanultam a munkám során, a Shell vezető tudósaival, mérnökeivel és marketing szakembereivel dolgozhattam együtt, hogy tisztább üzemanyag-alternatívát tudjunk kínálni az ügyfeleinknek.
– Hogy látja, hogyan egyeztethetők össze a vásárlók, a vállalat érdekei, figyelembe véve, hogy napjainkban a fenntarthatóság is kiemelt fontosságú szereppel bír?
Azt látjuk, hogy a személy- és kisteherautóknál az elektromos meghajtás fog teret nyerni, míg a nehézgépjárművek esetében – legyen az akár fosszilis akár bio – az LNG fog leginkább előre törni a következő években. Hágában az európai LNG üzletfejlesztési és értékesítési csapatot vezetve szorosan együttműködhettem a kamiongyártó és a nagy FMCG cégekkel, hogy közös projektek keretében demonstrálhassuk a közeljövő változásait. Munkák eredménye most válik igazán látványossá, amikor a meghatározó európai korridorok mentén elkezdődtek az LNG állomások kiépítése.
– Ezeket a tapasztalatokat hogyan tudja hasznosítani az új pozíciója során?
Betekintést nyertem a vásárlói igények, a termékek és a szolgáltatások kínálatának felgyorsult változásaiba. Ennek következményeként jelenleg az a feladatom, hogy vásárlóink, tehát a nagy céges flották és a fuvarozók számára olyan szolgáltatásokat fejlesszünk ki, amelyek egyaránt megfelelnek az ő igényeiknek, valamint a változó digitális és fenntartható világunknak is.
– Hogyan kell ezt elképzelni?
A euroShell kártya és a hozzá kapcsolódó szolgáltatási csomagok folyamatosan bővülnek és európai hozzáférést biztosítanak a Shell minőségi üzemanyagaihoz és minden, a mobilitással kapcsolatos fontos szolgáltatáshoz. Ezt jelzi üzletágunk globálisan megváltozott neve is – a Shell Fleet Solutions elnevezés jól mutatja, hogy ma már messze többet tudunk nyújtani vásárlóinknak, mint ahogy azt én, vagy bárki húsz évvel ezelőtt gondolta volna. (x)
Kapcsolódó cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >