Shell Fleet Solutions – Együtt minden lehetséges
Veér Lajos, kinevezését követően a Shell Fleet Solutions területének értékesítő igazgatójaként Magyarországért és Romániáért felelős. Bár az új pozíció változást jelent, a közeg cseppet sem ismeretlen Lajos számára, hiszen már 1996 óta erősíti a Shell csapatát. A szakembert a vállalatnál szerzett tapasztalatairól, jelenlegi feladatairól és jövőbeni céljairól kérdeztük.
– Korábbi munkakörei után mennyiben jelent újdonságot a jelenlegi pozíciója?
Az üzemanyagkártyák világa mondhatni, ismerős terep, hiszen a Shellnél épp euroShell üzemanyagkártya üzletkötőként indult a karrierem, most húsz év után pedig ismét ez a világ vesz körül. Nagyon jó érzés látni, hogy ebben az elmúlt időszakban milyen fejlődésen ment keresztül Magyarország, mind az ügyfeleinket, mind a Shell Hungary csapatát tekintve.
– Melyek karrierjének legmeghatározóbb állomásai a Shellnél?
Számos izgalmas feladatköröm volt, dolgozhattam üzemanyag-beszerzés és logisztikai területen, illetve különböző értékesítési csapatok vezetőjeként is. Különösen érdekes volt az Oroszországban eltöltött hat év, amikor az addig számomra ismeretlen időjárási és üzleti feltételek között alakítottuk ki a Shell üzemanyag ellátási láncot. Ez a lehetőség eleinte nagy kihívásnak bizonyult, de később nagyon sok örömöt is leltem benne.
Az elmúlt öt évemet pedig az alternatív üzemanyagok, elsősorban az LNG, azaz a cseppfolyós földgáz, határozták meg. Nagyon sokat tanultam a munkám során, a Shell vezető tudósaival, mérnökeivel és marketing szakembereivel dolgozhattam együtt, hogy tisztább üzemanyag-alternatívát tudjunk kínálni az ügyfeleinknek.
– Hogy látja, hogyan egyeztethetők össze a vásárlók, a vállalat érdekei, figyelembe véve, hogy napjainkban a fenntarthatóság is kiemelt fontosságú szereppel bír?
Azt látjuk, hogy a személy- és kisteherautóknál az elektromos meghajtás fog teret nyerni, míg a nehézgépjárművek esetében – legyen az akár fosszilis akár bio – az LNG fog leginkább előre törni a következő években. Hágában az európai LNG üzletfejlesztési és értékesítési csapatot vezetve szorosan együttműködhettem a kamiongyártó és a nagy FMCG cégekkel, hogy közös projektek keretében demonstrálhassuk a közeljövő változásait. Munkák eredménye most válik igazán látványossá, amikor a meghatározó európai korridorok mentén elkezdődtek az LNG állomások kiépítése.
– Ezeket a tapasztalatokat hogyan tudja hasznosítani az új pozíciója során?
Betekintést nyertem a vásárlói igények, a termékek és a szolgáltatások kínálatának felgyorsult változásaiba. Ennek következményeként jelenleg az a feladatom, hogy vásárlóink, tehát a nagy céges flották és a fuvarozók számára olyan szolgáltatásokat fejlesszünk ki, amelyek egyaránt megfelelnek az ő igényeiknek, valamint a változó digitális és fenntartható világunknak is.
– Hogyan kell ezt elképzelni?
A euroShell kártya és a hozzá kapcsolódó szolgáltatási csomagok folyamatosan bővülnek és európai hozzáférést biztosítanak a Shell minőségi üzemanyagaihoz és minden, a mobilitással kapcsolatos fontos szolgáltatáshoz. Ezt jelzi üzletágunk globálisan megváltozott neve is – a Shell Fleet Solutions elnevezés jól mutatja, hogy ma már messze többet tudunk nyújtani vásárlóinknak, mint ahogy azt én, vagy bárki húsz évvel ezelőtt gondolta volna. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >