Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampány visszatérését. Bizonyára mindannyian emlékszünk a „neves” palackokra, amikor az ikonikus logót kiegészítve saját vagy szeretteink nevére bukkanhattunk. A különleges csomagolás visszatérését ünnepli a Coca-Cola Magyarország együttműködve az Astro Music-kal május 15-én az Akvárium NagyHalljában, ahol egyedi programokra és meglepetésekre számíthatnak az érdeklődők.
Már évekkel ezelőtt is óriási trend volt egymást egyedi feliratú üdítővel meglepni. A Coca-Cola először 2013-ban dobta piacra a logót kiegészítő nevekkel ellátott, különleges palackjait. A nyár és a fesztiválszezon közeledtével még több lehetőség van a közös koccintás és bulizás pillanatainak megosztására. Az idei kampány részeként a személyre szabott, névvel vagy trendi kifejezéssel készült Coca-Cola dobozok és palackok áprilistól egészen nyár végéig elérhetők lesznek a magyarországi üzletekben.
Vida Annamária, a Coca-Cola Magyarország szenior márkamenedzsere szerint
„a digitális világban még fontosabb, hogy értékeljük a barátságokat és a személyes emberi kapcsolatokat. A márka idei kampánya arra emlékeztet, hogy a legszebb emlékek akkor születnek, amikor együtt vagyunk és együtt bulizunk.”
Május 15-én este a Coca-Cola és az Astro Music beatjeitől lesz hangos az Akvárium NagyHallja. Az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” Z-generációt célzó kampányát ugyanis izgalmas programokkal ünneplik. Az este fellépői között szerepel a ValMar, Mihályfi Luca, Bruno, Blansch és az Éberkóma is. A buli egészen hajnalig tart majd, 4.00 óráig többek közt Jauri cserélgeti a lemezeket a DJ pult mögött.
A jó zene mellé rengeteg meglepetéssel és nyereménnyel is készül a Coca-Cola, amiről a Coke Appon keresztül lehet részleteket megtudni. A Kerényi Virág divattervezővel való együttműködés részeként izgalmas aktivitásokra számíthatnak a rajongók, de lehetőség lesz egyedi ajándékok készítésére is. A szerencsések pedig Sziget, Strand és SZIN fesztiváljegyeket halászhatnak ki az Akvárium labda-medencéjéből.
“Nincs annál jobb, mint amikor a kedvenc lemezed forog a háttérben, körülötted a haverok, a kezedben egy jó hideg Coca-Cola. Nekem ez a nyári vibe”
– mondja Marics Peti, a Coca-Cola márkanagykövete, akivel a rajongók szintén találkozhatnak a május 15-i rendezvényen az Akváriumban.
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május végén Magyarország kihirdetheti a mentességet a ragadós száj- és körömfájás ügyében
A ragadós száj- és körömfájás vírus utolsó kitörése óta nem…
Tovább olvasom >Megjelent a fiatal gazdákat támogató felhívás
A magyar mezőgazdaságban a generációváltás támogatása kiemelt ügy, ugyanis a…
Tovább olvasom >Élelmiszer-kereskedelem 2025 elején: nőtt az uniós import, csökkent a kereskedelmi többlet
2025 januárjában az Európai Unió agrár-élelmiszeripari kereskedelme vegyes képet mutatott:…
Tovább olvasom >