Sensation – távozó ügyfélkapcsolati igazgató
Az online kommunikációs feladatok területéről ismert Claybird Group ügyvezetői posztjára cserélte Fazekas László a Sensation Event Marketing ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatói posztját és 2009. június 19-én távozott az ügynökségtől.
Fazekas szakmai tapasztalatait a Sensation előtt az Oditech Studionál szerezte account menedzserként, ahol olyan márkákon is dolgozott, mint a Pöttyös, a Milli, a Completa, a Heineken, a Bayer, a Johnson&Johnson és a 3M. Eddigi pályafutása során részt vett Effie-vel, Pengével és egyéb szakmai díjakkal elismert projektek kitalálásában és megvalósításában is.
A 2009-ben alakult Claybird Group teljeskörű online kommunikációs feladatokra, illetve gerilla és virál megoldásokra specializálódott ügynökség. A szakember üzletfejlesztéssel, ügyfélkapcsolattal és a projektmenedzsment felügyelésével foglalkozik majd.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >