Sensation – távozó ügyfélkapcsolati igazgató
Az online kommunikációs feladatok területéről ismert Claybird Group ügyvezetői posztjára cserélte Fazekas László a Sensation Event Marketing ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatói posztját és 2009. június 19-én távozott az ügynökségtől.
Fazekas szakmai tapasztalatait a Sensation előtt az Oditech Studionál szerezte account menedzserként, ahol olyan márkákon is dolgozott, mint a Pöttyös, a Milli, a Completa, a Heineken, a Bayer, a Johnson&Johnson és a 3M. Eddigi pályafutása során részt vett Effie-vel, Pengével és egyéb szakmai díjakkal elismert projektek kitalálásában és megvalósításában is.
A 2009-ben alakult Claybird Group teljeskörű online kommunikációs feladatokra, illetve gerilla és virál megoldásokra specializálódott ügynökség. A szakember üzletfejlesztéssel, ügyfélkapcsolattal és a projektmenedzsment felügyelésével foglalkozik majd.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >