Segítő Szakmák Hónapja – új kezdeményezést indít a Szerencsejáték Zrt.
A Szerencsejáték Zrt. idén egy exkluzív hatrészes videósorozattal kívánja felhívni a figyelmet azokra, akik olyan hivatást választottak, amellyel a fogyatékos személyek társadalmi felzárkóztatásához járulnak hozzá. A Segítő Szakmák Hónapja kampány keretében a vállalat olyan értékes szakemberek munkáját mutatja be, akik napról napra, szinte minden tettükkel hozzájárulnak a fogyatékossággal élők életminőségének javításához.
A sorozat első epizódjában Fördős-Hódy Erzsébet rehabilitációs szakmérnök munkáját ismerhetik meg a nézők. A szakember oroszlánrészt vállalt tömegközlekedési létesítmények, utasforgalmi terek akadálymentesítésében, illetve befogadó játszóterek megtervezésében.
A videó az alábbi linkre kattintva tekinthető meg:
A novemberi Segítő Szakmák Hónapja kampányban tervezett videókban szó lesz a segítő kutyák képzéséről, a fogyatékossággal élőket segítő eszközökről, valamint a nemzeti lottótársaság megváltozott munkaképességű sorsjegyárusairól is. A közzétett videók elérhetők lesznek a tartsvelunk.hu weboldalon is, ahol a látogatók további részleteket olvashatnak a Szerencsejáték Zrt. fogyatékossággal élőket támogató kezdeményezéseiről.
Emellett október végétől ismét elérhetők a lottózók kínálatában az esélyteremtést elősegítő Kiskarácsony és Nagykarácsony sorsjegyek, amelyek bevételéből újabb befogadó játszóterek épülhetnek. A nemzeti lottótársaság ezeket azoknak a játékosoknak ajánlja, akiket az elnyerhető tekintélyes pénzösszegek mellett a segítségnyújtás lehetősége is vonz. A Nagykarácsony sorsjegy megvásárlásával ugyanis olyan befogadó játszóterek megépítését támogathatják, amelyeken a fogyatékossággal élő gyermekek ép társaikkal közösen élhetik át az önfeledt játék örömét. A Nagykarácsony sorsjegyek bevételéből az elmúlt hét évben harminchárom befogadó játszótér épülhetett meg országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >