Segítettek az ALDI vásárlói: több, mint 3,6 millió forint adomány gyűlt össze a Bátor Tábor részére
Ismét jelentős mértékben segítettek az ALDI vásárlói egy jótékonysági szervezetnek: sokan vettek részt az áruházlánc májusi akciójában, amely során az ALDI minden ötezer forint feletti vásárlás után 15 forintot ajánlott fel a Bátor Tábor részére. A vásárlók megmutatták, hogy örömmel támogatják a nemes ügyet, így a május 21-e és 30-a között zajlott akció során összesen 3 674 000 forint gyűlt össze.
Nem ez az első eset, hogy az ALDI segített a daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással, valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részérekomplex terápiás rekreációs programokat kínáló szervezetnek: a tavaly decemberi hasonló akció során a vásárlók segítségével több mint 3 millió forintos adomány segítette a Bátor Tábor munkáját.
Az idén összegyűlt, a korábbi évet is meghaladóösszeget az áruházlánc a Nemzetközi Gyermeknap jegyében indított kampánya során gyűjtötte össze a vásárlók segítségével. A Bátor Tábor hálás minden olyan támogatásért, amely a beteg gyermekek és családjaik életét teszi könnyebbé, és önfeledt közös pihenést, illetve gyógyító élményeket kínál számukra. Az összegyűlt adományt a szervezet a krónikus beteg gyerekek igényei szerint kialakított hatvani táborhelyén költi majd el, ahol hamarosan indul az első nyári turnus a 6-12 éves onkológiai betegséggel élő gyerekek számára. A támogatással az ALDI vásárlók a turnus étkezési költségeihez járulnak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >