Segítettek az ALDI vásárlói: több, mint 3,6 millió forint adomány gyűlt össze a Bátor Tábor részére
Ismét jelentős mértékben segítettek az ALDI vásárlói egy jótékonysági szervezetnek: sokan vettek részt az áruházlánc májusi akciójában, amely során az ALDI minden ötezer forint feletti vásárlás után 15 forintot ajánlott fel a Bátor Tábor részére. A vásárlók megmutatták, hogy örömmel támogatják a nemes ügyet, így a május 21-e és 30-a között zajlott akció során összesen 3 674 000 forint gyűlt össze.
Nem ez az első eset, hogy az ALDI segített a daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással, valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részérekomplex terápiás rekreációs programokat kínáló szervezetnek: a tavaly decemberi hasonló akció során a vásárlók segítségével több mint 3 millió forintos adomány segítette a Bátor Tábor munkáját.
Az idén összegyűlt, a korábbi évet is meghaladóösszeget az áruházlánc a Nemzetközi Gyermeknap jegyében indított kampánya során gyűjtötte össze a vásárlók segítségével. A Bátor Tábor hálás minden olyan támogatásért, amely a beteg gyermekek és családjaik életét teszi könnyebbé, és önfeledt közös pihenést, illetve gyógyító élményeket kínál számukra. Az összegyűlt adományt a szervezet a krónikus beteg gyerekek igényei szerint kialakított hatvani táborhelyén költi majd el, ahol hamarosan indul az első nyári turnus a 6-12 éves onkológiai betegséggel élő gyerekek számára. A támogatással az ALDI vásárlók a turnus étkezési költségeihez járulnak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >