A víz jegyében telt a második Soproni Sörrally
Idén folytatódott Magyarország legnépszerűbb sörét, a Sopronit is gyártó HEINEKEN Hungária által tavaly életre hívott kezdeményezés, a Soproni Sörrally. A média képviselőinek részvételével zajló túraverseny és vetélkedő témája ezúttal a sörgyártáshoz is nélkülözhetetlen víz volt. A befutó után a résztvevők a VOLT Fesztiválon koccinthattak.
A Világgazdaság és a Formula szerkesztőségének tagjaiból verbuválódott újságírócsapat lett a második Soproni Sörrally győztese. A közel 300 kilométeres távot összesen 10 újságírócsapat teljesítette. Idén a rally a vízhasználatról, a víz tisztaságáról szólt.
– A víz nagyon fontos alapanyag a sörgyártás során, hiszen a sör 95%-a vízből áll. Bízom benne, hogy a Soproni Sörrally nagy sikere megmarad, és hagyomány lesz, mert egy ilyen esemény jó alkalmat teremt arra, hogy a fenntarthatóság témáira felhívjuk az emberek figyelmét. A vízfelhasználás mértéke, a vizek tisztasága nemcsak a sörgyártás, de a társadalom számára is kiemelkedő fontosságú – mondta el Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária Zrt. emberi erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >