A víz jegyében telt a második Soproni Sörrally
Idén folytatódott Magyarország legnépszerűbb sörét, a Sopronit is gyártó HEINEKEN Hungária által tavaly életre hívott kezdeményezés, a Soproni Sörrally. A média képviselőinek részvételével zajló túraverseny és vetélkedő témája ezúttal a sörgyártáshoz is nélkülözhetetlen víz volt. A befutó után a résztvevők a VOLT Fesztiválon koccinthattak.
A Világgazdaság és a Formula szerkesztőségének tagjaiból verbuválódott újságírócsapat lett a második Soproni Sörrally győztese. A közel 300 kilométeres távot összesen 10 újságírócsapat teljesítette. Idén a rally a vízhasználatról, a víz tisztaságáról szólt.
– A víz nagyon fontos alapanyag a sörgyártás során, hiszen a sör 95%-a vízből áll. Bízom benne, hogy a Soproni Sörrally nagy sikere megmarad, és hagyomány lesz, mert egy ilyen esemény jó alkalmat teremt arra, hogy a fenntarthatóság témáira felhívjuk az emberek figyelmét. A vízfelhasználás mértéke, a vizek tisztasága nemcsak a sörgyártás, de a társadalom számára is kiemelkedő fontosságú – mondta el Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária Zrt. emberi erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >