Sealed Air: honlap a fenntarthatóság jegyében
A vezető csomagolóanyag-gyártó társaság, a Sealed Air Corporation nemrégiben ismertette új, SmartLife™ elnevezésű kezdeményezését. Ennek az integrált, egész szervezetre kiterjedő szemléletmódnak az a célja, hogy felhívja a figyelmet arra, miként járulhat hozzá a csomagolás a fenntarthatósághoz, illetve hogy bemutassa, miként teljesíti a Sealed Air fenntarthatósági küldetését üzleti stratégiája és megoldásai vonatkozásában.
A kezdeményezés részeként a Sealed Air közzétette 2010. évi, frissített fenntarthatósági irányelveit és teljesítmény értékelését az új sealedair.com/sustainability honlapon keresztül, a környezetvédelem és felelősségvállalás aloldalon, amely a csomagolóipar egyéb globális horderejű kihívásaival is foglalkozik. A SmartLife platform középpontjában az életciklus gondolkodásmód alkalmazásának jelentősége áll, egészen pontosan a termékek környezetre gyakorolt hatásának mennyiségi meghatározása és mérlegelése a felhasznált erőforrások, a gyártás, a disztribúció, a felhasználás és termék élettartamának vége tekintetében.
„Egy termék életciklusának holisztikus megközelítése nélkül fennáll az a kockázat, hogy az életciklus egyes stádiumainak minimális környezeti hatása más területek teljesítményét veszélyezteti” – mondta Ron Cotterman, a Sealed Air fenntarthatóságért felelős ügyvezető igazgatója. „Például egy csomagtervezésben eszközölt változás eredményezhet kisebb csomagsúlyt vagy kevesebb erőforrás felhasználást, de ez a változtatás akár nagyobb hulladékmennyiség keletkezésével is járhat a termék sérülése vagy az étel megromlása miatt, amely végső soron, összességében komolyabb környezeti hatáshoz vezet.”
A SmartLife szemléletmód iránti elkötelezettséget bizonyítja a Sealed Air által létrehozott smartlifeinsights.com honlap is. Az új website-on a legfrissebb és legfontosabb környezetvédelmi témák, trendek, hírek és információk szerepelnek, illetve a csomagolóipar egyre fejlettebb iparági fenntarthatósági metrikája is megtalálható – áll a társaság közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >