Sealed Air Cryovac: „Ízélmény bárhol” készétel rendezvény Párizsban
Európai élelmiszergyártók, kiskereskedők és gasztronómiai vállalkozások Párizsban találkoztak abból a célból, hogy áttekintsék a legújabb trendeket és megtudják, miként csábíthatják el vagy éppen át a fogyasztókat. A résztvevők a Packforumon találnak inspirációt piacaik meghódításához.
17 európai országból, 74 élelmiszer-feldolgozó, kiskereskedő és gasztronómiai vállalkozás vezetője vett részt a Sealed Air Cryovac „Ízélmény bárhol” elnevezésű készétel rendezvényén szeptember 22-23. között Párizsban. Mindegyiküknek ugyanaz a célja: a csomagolás nyújtotta tetszetős megjelenéssel vásárlókat vonzani, a tökéletes kényelemmel és ízekkel pedig elcsábítani őket.
„A portugál készételpiac még mindig nagyon kicsi” – mondta Ivete Azevedo, a Pascoal & Filhos SA hal és tenger gyümölcsei feldolgozó üzemvezetője. „Fontos számunkra, hogy itt legyünk a Packforumon, hogy megismerjük a legújabb piaci irányzatokat, az új termékeket és tartósítási eljárásokat. Új, receptekre és termékmegjelenésre vonatkozó ötleteket gyűjthetünk.”
„A vendéglátóiparban szinte minden paradicsomalapú termék konzervdobozban kerül értékesítésre” – fejtette ki Elisabetta Biavati, a Ferrara Food SpA értékesítés és marketing menedzsere, amely éppen most nyitotta meg új, észak-olaszországi üzemét. „Mi mégis a Cryovac Flavour Mark® Aseptic párnatasakokat használjuk, melyek 90%-kal könnyebbek, optimális a tárolásuk és a szállításuk. Könnyebben és biztonságosabban kezelhetők, átlátszóak, mikrózhatók, ráadásul a termék egésze kinyerhető a csomagból.”
„Nagyszerű dolog kézbe venni és megkóstolni a Packforumon található termékeket, valamennyi érzékünkkel megtapasztalni őket” – tette hozzá Elisabetta Biavati. „Ez persze vonatkozik azokra a különböző országokból érkező emberekre is, akikkel itt találkozunk. Még azokból a prezentációkból vagy termék innovációkból is gyűjtünk tapasztalatot, amelyek nem passzolnak közvetlenül a mi üzleti tevékenységünkbe.”
„Rengeteget dolgozunk termékeink hozzáadott értékén” – mondta Maureen Sørensen, a koppenhágai központú, nemzetközi tenger gyümölcseivel foglalkozó vállalatcsoport, a Royal Greenland projekt menedzsere. „Éppen ezért fontos számunkra készételkínálatunk, akárcsak félkész termékmegoldásaink. Az „Ízélmény bárhol” rendezvényen megtudtam, hogy mi is történik más piacokon. Világossá vált számomra, hogy mennyi mindenre képes a csomagolás a termékmegóváson kívül. Sok lehetőséget látok számunkra a mikrózható csomagolásokban.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >