Saslik variációk: grillszezon kedvencek a Gallicooptól
A Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. idén nyárra ínycsiklandó saslik variációkat alkotott a grillszezon szerelmeseinek. A nyársra fűzött, pácolt és „színesen” fűszerezett Grill Party pulykafalatok három ízben kaphatók: a Dolce Vita a mediterrán világot, a Tex-Mex Mexikó zamatát idézi, az aszaltszilvás-vörösboros pedig igazán különleges íz-élményt ígér. A konyhakész, friss pulyka színhúsból készült szezonális termék megsüthető szabadtűzön, és így a grillpartik kedvence lehet, de elkészíthető tepsiben is a család örömére.
A nagy sikerű Gyros-tál mellett a Gallicoop Zrt. legújabb termékfejlesztésének eredményeként idén nyáron izgalmas Grill Party saslik-variációkat próbálhatnak ki a grillszezon rajongói. A pálcikára fűzött, apró – méltán népszerű – húsfalatok a Gallicoopnak köszönhetően finoman pácolva és különlegesen fűszerezve, konyhakész állapotban kaphatók. Nem csak szabadtűzön vagy grillrácson, de tepsiben megsütve is ízletes és egészséges ebéd vagy vacsora készíthető belőle.
A nyárson kínált szezonális újdonság védőgázas csomagolásban, háromféle ízesítéssel kerül forgalomba: az élénksárga és zöld fűszerekkel készített Dolce Vita a mediterrán világot, a vörös páccal bevont Tex-Mex Mexikó konyháját idézi, míg az aszaltszilvás-vörösboros variáció az édes, gyümölcsös töltelék és a bor aromája miatt egyedi gasztronómiai élményt ígér. „Változatos, finom pácainkkal biztosítjuk a kiváló minőségű pulyka színhús egyedülálló zamatosságát, illetve megkönnyítjük a saslik puhulását is a sütés során.” – mondta Erdélyi István, a piacvezető hazai pulykafeldolgozó elnök-vezérigazgatója.
A Dolce Vita és Tex-Mex variációk 450 grammos tálcás kiszerelésben – bolttípustól függően – 535-615 forint közötti áron kaphatók, az aszaltszilvás-vörösboros saslikot pedig 600 grammos csomagban, 615-799 forint közötti áron kínálják az ország nagyobb kereskedelmi láncai idén nyáron.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >