Sápi Vivi a Rossmann új reklámjában
A Rossmann idén nyáron indult reklámkampányával a mindennapok apró bosszúságaira kínál megoldást, legújabb filmjükben Sápi Vivivel hirdetik: Hidd el, nincs tragédia! Hiszen itt vagyunk veled. Rossmann – Tudjuk mire vágysz!
Mindannyian hajlamosak vagyunk drámaian megélni, ha a mindennapokhoz elengedhetetlen termékek nincsenek kéznél vagy épp kifogynak a háztartásunkban, nincs ez másként a drogériai termékekkel sem. A Rossmann nyáron indult kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy ilyenkor sem szabad elfelejtenünk, hogy nincs tragédia. Hiszen a Rossmann támogató közössége mellettünk áll, figyel ránk és gondoskodik arról, hogy együtt megoldjuk ezeket a kihívásokat.
Az új reklámfilm egyik különlegessége, hogy a TikTok-on több mint 780 ezer követővel rendelkező influencer, Sápi Vivi is feltűnik benne egy jelent erejéig: a videó elején és végén szereplő fiatal lány rózsaszín kosztümben, egy shake-et borít épp magára, amikor számára is az jelenti a megkönnyebbülést, hogy meglátja a közelben lévő Rossmann üzlet fényeit.
Vivi mellett a reklámfilm korábbi verziójához képest két másik új jelenettel is találkozhatnak a nézők, egy turmixos konyhai baleset és egy stresszes prezentáció miatti izzadságfolt is feltűnik a legújabb változatban, ezekkel is tovább erősítve, hogy a Rossmann minden hétköznapi bosszúságra megoldást jelenthet.
„A Rossmann az elmúlt három évtizedben egy rendkívüli állandóságot és megbízhatóságot sugárzó branddé nőtte ki magát, amire úgy szerettünk volna ráerősíteni az új reklámokkal, hogy közben friss, fiatal arcokat is megjelenítünk. Rendkívül fontosnak tartottuk, hogy a háztartás vagy épp egészséges életmód fókuszú vásárlóinkat, a friss szülőket és a trendi, fiatal nőket egyaránt képesek legyünk megszólítani, így az ő legkülönbözőbb élethelyzeteiket, problémáikat igyekeztünk ötvözni a filmekben”
– mondta el Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >