Sándor Imre PR-Díjat kapott a SKY Marketing
A Magyar Public Relations Szövetség 2012 után idén is Sándor Imre PR-Díjjal jutalmazta a szakmailag legjobbnak tartott ügynökségi munkákat. A pályamunkák között a SKY Marketing kapta a legmagasabb pontszámot a COOP üzletlánc komplex márkaépítéséért.
Szeles Péter, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke a díj indoklása során kiemelte, hogy a SKY Marketing által lefektetett üzenetrendszer tudatos kommunikálása és a vállalati szintre emelt CSR stratégia példaértékűen erősítette a COOP üzletlánc reputációját.
Az ügynökség évek óta részt vesz a COOP marketingstratégia kidolgozásában, ezáltal a cégimázs és a márka építésében. Az ügynökség joggal érdemelte ki a legmagasabb pontszámot pályamunkájáért, hiszen mind a klasszikus ATL kampányokban és promóciós aktivitásokban, mind a PR és CSR stratégiában a vállalat etikai normarendszere és értékrendje következetesen megjelenik.
A SKY Marketing büszke rá, hogy a hírnévmenedzsment eszközeivel hozzájárulhat a Coop bolthálózat sikerességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >