Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar labdarúgó-válogatott meghatározó játékosával. A vállalat büszke saját márkás termékeinek minőségére, és vallja, hogy aki ezeket választja, nem kompromisszumot köt, hanem tudatos vásárlói döntést hoz. Sallai személyes hitelességével képviseli ezt az üzenetet a kampányban.
„A SPAR Magyarországnál hiszünk abban, hogy a saját márkás termékeink nemcsak árban versenyképesek, hanem minőségben is megállják a helyüket. A Sallai Rolanddal való együttműködésünk célja, hogy megmutassuk: a tudatos választás nem kompromisszum, hanem lehetőség – legyen szó a mindennapi bevásárlásról vagy egy fontos döntésről a pályán”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Sallai Roland – 2025.06.01
A SPAR Magyarország 2024-ben jelentős változtatásokkal bővítette saját márkás kínálatát. Az elmúlt év a háttérben zajló, de a vásárlók számára is látványos eredményeket hozó fejlesztésekről szólt: több termékcsaládnak frissült a csomagolása, új kozmetikai márka jelent meg, és az élelmiszer-, valamint a kozmetika-vegyi áru kategóriában több mint négyszáz új cikk került a polcokra.
A vásárlói visszajelzések beépítése révén a SPAR immár tizenhatodik éve fejleszti saját márkás termékeit. A választék a kedvező ár-érték arányú S-BUDGET kínálatától a SPAR Premium ínyencségekig terjed, lefedve az igényeket a húskészítményektől és növényi italoktól a zöldség-gyümölcsökön, tésztákon és nassolnivalókon át a konyhai tisztítószerekig. 2024 végén a SPAR választékában már több mint 4500 saját márkás árucikk volt elérhető: 2600-nál is több élelmiszer, 260 vegyi áru, közel 150 húsüzemi termék, több mint 1300 non-food termék, valamint 120 kényelmi étel, például szendvicsek, készételek és friss saláták.
Ebben a folyamatosan megújuló környezetben jelenik meg most egy új elem: a SPAR először választott országos kampányához olyan ismert, de személyes oldalát is megmutató sportolót, aki a saját tapasztalataival és hitelességével képviseli a tudatos döntések fontosságát. A magyar labdarúgó-válogatott játékosa, Sallai Roland nemcsak reklámarc, hanem maga is rendszeres fogyasztója a SPAR saját márkás termékeinek. A kampányfilmben nem csak sportsikereiről, hanem a döntések mögött meghúzódó gondolkodásról, kitartásról és emberi értékekről is beszél. A televíziós megjelenés 2025. augusztus 13-án debütált, elsőként az UEFA Szuperkupa közvetítésének keretein belül, majd további csatornákon, kültéri felületeken, bolti installációkon és online formában is találkozhatnak vele a vásárlók. 2025. augusztus 21-től pedig a boltok polcain is megjelenik a SPAR Verde víz „Gólöröm” kollekció, Sallai fotóival, nyereményjátékok kíséretében.
A SPAR célja a kampánnyal nem csupán a termékei bemutatása, hanem annak hangsúlyozása, hogy a tudatos vásárlás nem a lemondásról, hanem a lehetőségekről szól – mint egy jól kivitelezett lövés a pályán, amelyről utólag kiderül, hogy mérkőzést eldöntő gól lett.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >Bezár a SPAR Kisújszálláson
Augusztus 24-én végleg bezár a SPAR Kisújszálláson – jelentette be…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >