Változatlanul koncentrált az eladás
A tejszín bolti forgalma mintegy 7 milliárd forintot ért el idén január–szeptember között. Három százalékkal többet, mint a tavalyi első kilenc hónap alatt. Mennyiséget tekintve 4 százalékos növekedést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Ha a csatornák piaci részesedését nézzük, akkor a tejszín eladása valamivel továbbra is koncentráltabb, mint a Nielsen által mért kilencven élelmiszer-kategória átlaga. Azonkívül annyi változott, hogy a hipermarket értékben mért részaránya 1 százalékponttal csökkent; a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2500 négyzetméteres csatorna mutatója pedig 1 százalékkal nagyobb lett.
A Nielsen legutóbbi cenzusa 400 négyzetméteres és kisebb üzletből 15 623-at regisztrált. Azok együttesen a tejszínből származó bevétel közel egyharmadán, 30 százalékán osztoztak a legutóbbi két január–szeptemberi periódusban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kormányinfó: minden előfordulhat az árrésstoppal kapcsolatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ebben az évben is megmérettethetik magukat a legjobb gluténmentes pékségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkopott a Labubu-láz: zuhannak az árak a másodpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >