Változatlanul koncentrált az eladás
A tejszín bolti forgalma mintegy 7 milliárd forintot ért el idén január–szeptember között. Három százalékkal többet, mint a tavalyi első kilenc hónap alatt. Mennyiséget tekintve 4 százalékos növekedést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Ha a csatornák piaci részesedését nézzük, akkor a tejszín eladása valamivel továbbra is koncentráltabb, mint a Nielsen által mért kilencven élelmiszer-kategória átlaga. Azonkívül annyi változott, hogy a hipermarket értékben mért részaránya 1 százalékponttal csökkent; a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2500 négyzetméteres csatorna mutatója pedig 1 százalékkal nagyobb lett.
A Nielsen legutóbbi cenzusa 400 négyzetméteres és kisebb üzletből 15 623-at regisztrált. Azok együttesen a tejszínből származó bevétel közel egyharmadán, 30 százalékán osztoztak a legutóbbi két január–szeptemberi periódusban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >