Sajtüzemet nyitott az Alföldi Tej
Az Alföldi Tej Kft. 15 milliárdos debreceni beruházása révén egy sajtgyártó részleggel, illetve a sajtgyártás során keletkező édes savót feldolgozó savóporító üzemmel bővült a vállalat. Az üzemben trappista, illetve később gouda sajtot gyárt majd a tejipari cég.
A terméket az Alföldi Tej közismert, „Magyar” márkája alatt vezeti be: a „Magyar trappista sajt” kerek henger, felezett henger és szeletelt formában lesz kapható országszerte. A trappista sajt magyarországi kereskedelmi bevezetésének alkalmából a vállalat megújította a „Magyar” márka megjelenését is: a „Magyar trappista sajt” elegáns, fekete színű csomagolást kapott, amelyen aranyszínű a felirat, ezzel közvetítve, hogy prémium minőségű termékről van szó.
– A termék prémium jellegét az egyedi receptúra és az érlelési idő szigorú betartása garantálja. Az ősz folyamán átfogó marketingkampánnyal vezetjük be Magyarországon új sajtunkat. A kampány tv-, rádió-, online, outdoor és print megjelenések mellett influenszer együttműködésekből és kóstoltatásokból áll majd – mondta Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Válságban a magyar tejipar: drámai veszteségek és növekvő költségek
2023-ban a magyar tejipar jelentős kihívásokkal nézett szembe, és ez…
Tovább olvasom >Nyugat-magyarországi kanyarok a hazai élelmiszerekért
Idén Nyugat-Magyarországon kanyargott végig a Coop Rally. A hazai élelmiszerek népszerűsítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >