Sajtüzemet nyitott az Alföldi Tej
Az Alföldi Tej Kft. 15 milliárdos debreceni beruházása révén egy sajtgyártó részleggel, illetve a sajtgyártás során keletkező édes savót feldolgozó savóporító üzemmel bővült a vállalat. Az üzemben trappista, illetve később gouda sajtot gyárt majd a tejipari cég.
A terméket az Alföldi Tej közismert, „Magyar” márkája alatt vezeti be: a „Magyar trappista sajt” kerek henger, felezett henger és szeletelt formában lesz kapható országszerte. A trappista sajt magyarországi kereskedelmi bevezetésének alkalmából a vállalat megújította a „Magyar” márka megjelenését is: a „Magyar trappista sajt” elegáns, fekete színű csomagolást kapott, amelyen aranyszínű a felirat, ezzel közvetítve, hogy prémium minőségű termékről van szó.
– A termék prémium jellegét az egyedi receptúra és az érlelési idő szigorú betartása garantálja. Az ősz folyamán átfogó marketingkampánnyal vezetjük be Magyarországon új sajtunkat. A kampány tv-, rádió-, online, outdoor és print megjelenések mellett influenszer együttműködésekből és kóstoltatásokból áll majd – mondta Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. értékesítési és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Minőség és innováció a tejiparban
Az Alföldi Tej Kft. termékein a KMÉ-védjegy nemcsak presztízs, hanem…
Tovább olvasom >Válságban a magyar tejipar: drámai veszteségek és növekvő költségek
2023-ban a magyar tejipar jelentős kihívásokkal nézett szembe, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >