Sajtkrém trappistából? Jól hangzik, és már elérhető a boltok polcain!
Tejtermékek nélkül egyetlen magyar hűtője sem képzelhető el, derült ki a Magyar Tej termékcsaládot gyártó Alföldi Tej Kft. idei márkakutatásából*. Különbséget csak az jelent az egyes háztartások között, hogy például a görög joghurtot vagy a tejfölt preferálják, előbbit Budapesten, utóbbit vidéken fogyasztják többen. Ami egyetlen háztartásból sem hiányozhat, az a trappista sajt, többek között ezért is dob 100%-ban trappistából készített sajtkrémet a piacra az Alföldi Tej Kft.
Alapvetés a magyar háztartásokban, hogy tejterméknek lennie kell otthon, hiszen a tej, tejföl, vaj, sajt négyes a hazai konyha sarokköve. Tejföl kell a jó rakott krumplihoz, tej a teljes reggelihez és a kávéhoz, vaj a szendvicsekhez, sajt pedig szinte mindenhez. Utóbbit az Alföldi Tej 2022-es márkakutatása is igazolta, ugyanis a válaszadók négyötöde fogyaszt rendszeresen sajtféléket, azon belül is főleg trappistát.
A magyarok trappista iránti rajongásának hatására döntött úgy a székesfehérvári székhelyű tejipari cég, hogy a piacon egyedülálló, innovatív termékkel, a 100%-ban trappistaalapú sajtkrémmel bővíti Magyar Tej termékcsaládját. Mivel a márkakutatásból az is kiderült, hogy a vásárlók örülnének, ha sajtkrémekkel bővülne a cég portfóliója, ezért az új termékcsalád egyszerre felel meg az ügyféligényeknek és a hazai fogyasztási szokásoknak.
A Magyar Tej márka ráadásul az Alföldi Tej zászlóshajója hosszú évek óta, és a kínálatban kizárólag magyar gazdák által előállított tej felhasználásával készült termékek érhetők el. A márka a fogyasztók körében is igen népszerű, több kategóriában piacvezető és kiemelkedő.
Amellett, hogy a vásárlók ismerik és szeretik a márkát, ki kell emelni, hogy jó ár-érték arányúnak és megbízható magyar terméknek tartják, ami a háztartások választásánál nagyon fontos szempont. Ha megoldható, a magyarok szeretnek hazai terméket venni és ezzel is támogatni a helyi gazdaságot. Bár vannak kedvenc márkák, amelyekhez ragaszkodnak, emellett a vásárlók szeretnek újdonságokat, különleges ízeket is kipróbálni.
Éppen ezért az Alföldi Tej új termékcsaládja, a Magyar Sajtkrém a natúr mellett a fűszeresebb ízek rajongóinak kedvére téve chilis és gyulai szalámis változatban is elérhető, sőt, az ételintoleranciában szenvedőkre gondolva laktózmentes natúr verzióban is. Zsírtartalma minimum 40%, és praktikus, 100 grammos kiszerelésben vásárolható meg. A márkakutatás rámutatott arra is, hogy a vásárlók szeretik a márka piros-fehér-zöld színkombinációját is, ezért a már jól megszokott, népszerű dizájnnal jelenik meg az új termékcsalád. Az egyedüli kivételt a laktózmentes változat jelenti, amelyet könnyen megkülönböztethetővé tesz a lila szín, így nehezen fordulhat elő, hogy valaki összekeveri a hagyományos sajtkrémekkel.
Az Alföldi Tej termékkínálatának bővülése ugyanakkor nem áll meg itt! A következő hónapokban várható a Magyar Vajkrém piaci bevezetése, amely a vajkrémek és a kategóriaelső Magyar Vaj kedvelőinek kínál változatos falatokat. (x)
*A kutatást az Inspira Research készítette a 18–69 éves lakosság körében, amely reprezentálja a magyar lakosságot. 800 főt online kérdőív, ill. 3 fókuszcsoportos beszélgetés révén kérdeztek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország tejfogyasztása a világátlag felett van
Világszerte több mint 6 milliárd ember fogyaszt tejet és tejtermékeket,…
Tovább olvasom >Pure Milk élőflórás joghurt
Az Alföldi Tej bevezeti az új joghurtmárkáját, a Pure Milket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >