Sajátmárkás üzletet nyit az Auchan Oroszországban
A francia Auchan kiskereskedelmi vállalat új, szinte kizárólag sajátmárkás termékeket árusító üzletet tervez nyitni Oroszországban, kétszeresére növelve ezzel jelenlétét egy olyan piacon, amelyet sok más nyugati kereskedelmi vállalat elkerül Oroszország ukrajnai fellépése miatt.
Az Auchan Retail Russia szerint az új „My Auchan” áruház mintegy 900, 90%-ban az Auchan saját márkái alá tartozó termékből álló választékot kínál majd.
Az Auchan oroszországi jelenlétének fenntartásáról szóló döntése okán Ukrajna bojkottra szólította fel az üzletláncot.
Fő küldetés
Az Auchan elmondta, hogy fő célja Oroszországban az, hogy a lakosságot minőségi termékekkel lássa el megfizethető áron.
Az Auchan vezérigazgatója a Journal du Dimanche című francia lapban egy tavaly márciusban megjelent interjúban jelentette be, hogy nem vonul ki a vállalat Oroszországból.
„Számunkra a legfontosabb, hogy megtartsuk alkalmazottainkat és elsődleges küldetésünknek megfelelően biztosítsuk a két ország lakosságának további élelmezését” – mondta Yves Claude.
A kiskereskedő a honlapján közzétett nyilatkozatában úgy fogalmazott, hogy hűséges marad a „lakossághoz, amely nem visel személyes felelősséget a háború kirobbantásában”.
Mi nem azt választottuk, hogy cserbenhagyjuk alkalmazottainkat, családjaikat és vásárlóinkat. Ahogy Emmanuel Macron francia elnök emlékeztetett: „nem állunk háborúban az orosz néppel”. Azt is hozzátette, hogy operációjuk bezárása „előre megfontolt csőd” lenne, ami üzleti tevékenységének kisajátításához vezetne, „ez pedig az orosz gazdasági és pénzügyi ökoszisztémát erősítené”.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Az idei orosz gabonatermés 2021 óta a legalacsonyabb lehet
Az idei orosz gabonatermés 2021 óta a legalacsonyabb lehet –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >