Sajátmárkás termékeivel bővítette a Marionnaud kínálatát az A.S. Watson
A lépéssel az európai piacon még kevésbé ismert Watson márkanevet népszerűsíti a drogérialánc tulajdonosa.
A Marionnaud olasz, svájci,
osztrák, spanyol üzleteiben tavasszal kerültek
forgalomba a Watson sajátmárkás termékei.
A gyártó a fiatalabb korosztályt célozta
meg, ezért olyan Watson habfürdőket és
testápolószereket választott amelyek
olivaolajat, papayat és mangót, zöldteát
valamint aloe verat tartalmaznak. A termékeket beltéri
promóciókkal, ATL kampányokkal is támogatták.
Az első tapasztalatok szerint az akció sikeres volt, sok új
vásárlót vonzott az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >