Sajátmárkás termékeivel bővítette a Marionnaud kínálatát az A.S. Watson
A lépéssel az európai piacon még kevésbé ismert Watson márkanevet népszerűsíti a drogérialánc tulajdonosa.
A Marionnaud olasz, svájci,
osztrák, spanyol üzleteiben tavasszal kerültek
forgalomba a Watson sajátmárkás termékei.
A gyártó a fiatalabb korosztályt célozta
meg, ezért olyan Watson habfürdőket és
testápolószereket választott amelyek
olivaolajat, papayat és mangót, zöldteát
valamint aloe verat tartalmaznak. A termékeket beltéri
promóciókkal, ATL kampányokkal is támogatták.
Az első tapasztalatok szerint az akció sikeres volt, sok új
vásárlót vonzott az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >