Sajátmárkás találkozások
Március 28-31-én online kerül megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, amely személyes események modern kiegészítője lehet. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik majd az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító privátcímke fejlesztő és gyártó potenciális partnereket.
A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártya csere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
Az áruellátás elsődleges
Az esemény időzítése kézenfekvő, hiszen a covid és egyéb körülmények nagyban kihatással vannak a kereskedelemre és az áruellátásra. Kulcsfontosságú az ellátási láncok és a zavartalan áruszállítás biztosítása. A PLMAGLOBAL egyik célja a felmerülő supply chain problémák csökkentése ezen a felhasználóbarát, kényelmes, biztonságos, informatív platformon keresztül. A jelenlegi, a múltbéli és a jövőbeni sajátmárkás beszállítókra is rálátást nyújt.
A kereskedelem mindig a minőség, az innováció és a bekerülési költségek hármas alaptényezőit veszi kiemelten figyelembe, de a jelenlegi helyzetben a rendelkezésre állás, a folytonosság és az időre való beszállítás került a döntési lista élére.
A felhőben szinte minden
A virtuális kiállítási standokon megjelenő sajátmárkás gyártók termékfotókkal, promóciós videókkal, letölthető katalógussal, cégbemutatóval, a kollégák bemutatkozásával, videókonferencia összehívási lehetőséggel, találkozó időzítéssel és még több más digitális eszközzel várják az érdeklődőket.
A beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A felület egészen júniusig nyitva áll majd a regisztrráltak részére, így a találkozók utánkövetése is lehetővé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >