Sajátmárkás találkozások
Március 28-31-én online kerül megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, amely személyes események modern kiegészítője lehet. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik majd az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító privátcímke fejlesztő és gyártó potenciális partnereket.
A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártya csere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
Az áruellátás elsődleges
Az esemény időzítése kézenfekvő, hiszen a covid és egyéb körülmények nagyban kihatással vannak a kereskedelemre és az áruellátásra. Kulcsfontosságú az ellátási láncok és a zavartalan áruszállítás biztosítása. A PLMAGLOBAL egyik célja a felmerülő supply chain problémák csökkentése ezen a felhasználóbarát, kényelmes, biztonságos, informatív platformon keresztül. A jelenlegi, a múltbéli és a jövőbeni sajátmárkás beszállítókra is rálátást nyújt.
A kereskedelem mindig a minőség, az innováció és a bekerülési költségek hármas alaptényezőit veszi kiemelten figyelembe, de a jelenlegi helyzetben a rendelkezésre állás, a folytonosság és az időre való beszállítás került a döntési lista élére.
A felhőben szinte minden
A virtuális kiállítási standokon megjelenő sajátmárkás gyártók termékfotókkal, promóciós videókkal, letölthető katalógussal, cégbemutatóval, a kollégák bemutatkozásával, videókonferencia összehívási lehetőséggel, találkozó időzítéssel és még több más digitális eszközzel várják az érdeklődőket.
A beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A felület egészen júniusig nyitva áll majd a regisztrráltak részére, így a találkozók utánkövetése is lehetővé válik.
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >