Sajátmárkás találkozások
Március 28-31-én online kerül megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, amely személyes események modern kiegészítője lehet. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik majd az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító privátcímke fejlesztő és gyártó potenciális partnereket.
A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártya csere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
Az áruellátás elsődleges
Az esemény időzítése kézenfekvő, hiszen a covid és egyéb körülmények nagyban kihatással vannak a kereskedelemre és az áruellátásra. Kulcsfontosságú az ellátási láncok és a zavartalan áruszállítás biztosítása. A PLMAGLOBAL egyik célja a felmerülő supply chain problémák csökkentése ezen a felhasználóbarát, kényelmes, biztonságos, informatív platformon keresztül. A jelenlegi, a múltbéli és a jövőbeni sajátmárkás beszállítókra is rálátást nyújt.
A kereskedelem mindig a minőség, az innováció és a bekerülési költségek hármas alaptényezőit veszi kiemelten figyelembe, de a jelenlegi helyzetben a rendelkezésre állás, a folytonosság és az időre való beszállítás került a döntési lista élére.
A felhőben szinte minden
A virtuális kiállítási standokon megjelenő sajátmárkás gyártók termékfotókkal, promóciós videókkal, letölthető katalógussal, cégbemutatóval, a kollégák bemutatkozásával, videókonferencia összehívási lehetőséggel, találkozó időzítéssel és még több más digitális eszközzel várják az érdeklődőket.
A beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A felület egészen júniusig nyitva áll majd a regisztrráltak részére, így a találkozók utánkövetése is lehetővé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >