Sajátmárkás találkozások
Március 28-31-én online kerül megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, amely személyes események modern kiegészítője lehet. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik majd az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító privátcímke fejlesztő és gyártó potenciális partnereket.
A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártya csere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
Az áruellátás elsődleges
Az esemény időzítése kézenfekvő, hiszen a covid és egyéb körülmények nagyban kihatással vannak a kereskedelemre és az áruellátásra. Kulcsfontosságú az ellátási láncok és a zavartalan áruszállítás biztosítása. A PLMAGLOBAL egyik célja a felmerülő supply chain problémák csökkentése ezen a felhasználóbarát, kényelmes, biztonságos, informatív platformon keresztül. A jelenlegi, a múltbéli és a jövőbeni sajátmárkás beszállítókra is rálátást nyújt.
A kereskedelem mindig a minőség, az innováció és a bekerülési költségek hármas alaptényezőit veszi kiemelten figyelembe, de a jelenlegi helyzetben a rendelkezésre állás, a folytonosság és az időre való beszállítás került a döntési lista élére.
A felhőben szinte minden
A virtuális kiállítási standokon megjelenő sajátmárkás gyártók termékfotókkal, promóciós videókkal, letölthető katalógussal, cégbemutatóval, a kollégák bemutatkozásával, videókonferencia összehívási lehetőséggel, találkozó időzítéssel és még több más digitális eszközzel várják az érdeklődőket.
A beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A felület egészen júniusig nyitva áll majd a regisztrráltak részére, így a találkozók utánkövetése is lehetővé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >