Sajátmárkás találkozások
Március 28-31-én online kerül megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, amely személyes események modern kiegészítője lehet. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik majd az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító privátcímke fejlesztő és gyártó potenciális partnereket.
A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártya csere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
Az áruellátás elsődleges
Az esemény időzítése kézenfekvő, hiszen a covid és egyéb körülmények nagyban kihatással vannak a kereskedelemre és az áruellátásra. Kulcsfontosságú az ellátási láncok és a zavartalan áruszállítás biztosítása. A PLMAGLOBAL egyik célja a felmerülő supply chain problémák csökkentése ezen a felhasználóbarát, kényelmes, biztonságos, informatív platformon keresztül. A jelenlegi, a múltbéli és a jövőbeni sajátmárkás beszállítókra is rálátást nyújt.
A kereskedelem mindig a minőség, az innováció és a bekerülési költségek hármas alaptényezőit veszi kiemelten figyelembe, de a jelenlegi helyzetben a rendelkezésre állás, a folytonosság és az időre való beszállítás került a döntési lista élére.
A felhőben szinte minden
A virtuális kiállítási standokon megjelenő sajátmárkás gyártók termékfotókkal, promóciós videókkal, letölthető katalógussal, cégbemutatóval, a kollégák bemutatkozásával, videókonferencia összehívási lehetőséggel, találkozó időzítéssel és még több más digitális eszközzel várják az érdeklődőket.
A beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A felület egészen júniusig nyitva áll majd a regisztrráltak részére, így a találkozók utánkövetése is lehetővé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >