Sajátmárkás higiéniai termékek gyártási kapacitásának bővítésére törekszik a a nyíregyházi Chem-System Kft.
Nagyrészt uniós forrásból, mintegy 179 millió forintból fejlesztette gyártástechnológiáját a tisztítószerek nagykereskedelmi forgalmazásával és gyártásával foglalkozó nyíregyházi Chem-System Kft. – közölte a társaság az MTI-vel.
A beruházás célja részben a koronavírus-járvány elleni védekezésben használt, részben pedig az intézményihigiéniai és az élelmiszeripari piacokon forgalmazott sajátmárkás higiéniai termékek gyártási kapacitásának bővítése volt. A társaság ezzel a technológiai fejlesztéssel már képes a megnövekvő mennyiségi igényeket kiszolgálni és kiváltani a gyártáshoz szükséges, korábban importból származó alapanyagokat.
A fejlesztésben töltőberendezést, sótalanvíz-előállító rendszert, kiszerelő sort és egy elektromos targoncát vásároltak, megvalósult a telephely épületének energetikai korszerűsítése, illetve szervezeti tanácsadást is kapott a vállalkozás.
A beruházás megvalósításhoz a kft. a Ginop Plusz programon keresztül csaknem 125 millió forint európai uniós támogatás nyert el.
A nyilvános cégadatok szerint a 2023-ban 32 dolgozó foglalkoztató Chem-System Kft. kétmilliárd forintos nettó árbevétel mellett 109,55 millió forint adózott eredményt ért el, egy évvel korábban árbevétele 1 milliárd 940 millió, míg nyeresége 91,16 millió forint volt.
Kapcsolódó cikkeink
Intim higiéniai forradalom: így váltja le a WC-papírt a vízsugár
A vízalapú tisztálkodás terjedése forradalmasíthatja a mindennapi higiéniát – állítja…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >