Sajátmárkás Beszállítói Konferencia a METRO-nál
A METRO Kereskedelmi Kft. 2012. január 25-én és 26-án tartotta Sajátmárka Beszállítói Konferenciáját, amelynek keretében közös gondolkozásra invitálta a sajátmárkás termékeit gyártó beszállítóit a METRO Vevőakadémiára. A tavalyi hasonló konferenciák sikerén felbuzdulva immár kétnapos program keretében egyeztettek a METRO beszerzési és marketing vezetői a beszállítóik képviselőjével a középtávú együttműködési lehetőségekről.
A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a magyar termékek népszerűsítése. A nagykereskedés szervezetten, tudatosan igyekszik keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket. Ennek egyik eszköze a most megrendezett fórum, ahol a vállalat Kínálati, Minőségbiztosítási, Vevő Management és Ellátási Lánc Osztályai mutatták be középtávú stratégiájukat és fogadták a beszállítói véleményeket, ötleteket. A kétnapos találkozóval a METRO egyik kiemelt célja, hogy elősegítse a hazai termékek előretörését a hazai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >