Sajátmárkás Beszállítói Konferencia a METRO-nál
A METRO Kereskedelmi Kft. 2012. január 25-én és 26-án tartotta Sajátmárka Beszállítói Konferenciáját, amelynek keretében közös gondolkozásra invitálta a sajátmárkás termékeit gyártó beszállítóit a METRO Vevőakadémiára. A tavalyi hasonló konferenciák sikerén felbuzdulva immár kétnapos program keretében egyeztettek a METRO beszerzési és marketing vezetői a beszállítóik képviselőjével a középtávú együttműködési lehetőségekről.
A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a magyar termékek népszerűsítése. A nagykereskedés szervezetten, tudatosan igyekszik keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket. Ennek egyik eszköze a most megrendezett fórum, ahol a vállalat Kínálati, Minőségbiztosítási, Vevő Management és Ellátási Lánc Osztályai mutatták be középtávú stratégiájukat és fogadták a beszállítói véleményeket, ötleteket. A kétnapos találkozóval a METRO egyik kiemelt célja, hogy elősegítse a hazai termékek előretörését a hazai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >