Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak utólag kerülnek a színes bőrűek, a korábbi világelső teniszezőnő, Naomi Osaka megalkotta KINLÒ márkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Naomi Osaka vegán és kegyetlenségmentes (cruelty-free) KINLÒ napvédő termékcsaládja 2500 Walmart üzletben került forgalomba az Egyesült Államokban.
A kifejezetten színes bőrűek számára tervezett márkában Osaka öröksége jut érvényre – a márkanevet alkotó Kin és a Lò szavak japánul és haiti kreol nyelven aranyat jelentenek.
A termékcsalád bevezetésekor a teniszbajnok elmondta, hogy személyes tapasztalatai azt mutatják, a fekete, barna és más sötétebb tónusú bőrű közösségek gyakran háttérbe szorulnak a napvédelemmel kapcsolatos kutatásokban és diskurzusokban, pedig az ő bőrük is védelmet és ápolást igényel.
A KINLÒ termékei között megtalálható növényi alapú, hidratáló arcápoló jojoba- és olívaolajjal, valamint a vízálló, három árnyalatban – light, medium és deep – kapható Golden Rays napvédő SPF 50+.
A márka Walmart számára bevezetett néhány új terméke közé tartozik az Always Golden Body Lotion testápoló és egy narancs illatú hűsítő-hidratáló gél nyugtató aloe verával.
A KINLÒ termékek az üzletek mellett a walmart.com oldalon is megvásárolhatók. //
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >