Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak utólag kerülnek a színes bőrűek, a korábbi világelső teniszezőnő, Naomi Osaka megalkotta KINLÒ márkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Naomi Osaka vegán és kegyetlenségmentes (cruelty-free) KINLÒ napvédő termékcsaládja 2500 Walmart üzletben került forgalomba az Egyesült Államokban.
A kifejezetten színes bőrűek számára tervezett márkában Osaka öröksége jut érvényre – a márkanevet alkotó Kin és a Lò szavak japánul és haiti kreol nyelven aranyat jelentenek.
A termékcsalád bevezetésekor a teniszbajnok elmondta, hogy személyes tapasztalatai azt mutatják, a fekete, barna és más sötétebb tónusú bőrű közösségek gyakran háttérbe szorulnak a napvédelemmel kapcsolatos kutatásokban és diskurzusokban, pedig az ő bőrük is védelmet és ápolást igényel.
A KINLÒ termékei között megtalálható növényi alapú, hidratáló arcápoló jojoba- és olívaolajjal, valamint a vízálló, három árnyalatban – light, medium és deep – kapható Golden Rays napvédő SPF 50+.
A márka Walmart számára bevezetett néhány új terméke közé tartozik az Always Golden Body Lotion testápoló és egy narancs illatú hűsítő-hidratáló gél nyugtató aloe verával.
A KINLÒ termékek az üzletek mellett a walmart.com oldalon is megvásárolhatók. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >