Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak utólag kerülnek a színes bőrűek, a korábbi világelső teniszezőnő, Naomi Osaka megalkotta KINLÒ márkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Naomi Osaka vegán és kegyetlenségmentes (cruelty-free) KINLÒ napvédő termékcsaládja 2500 Walmart üzletben került forgalomba az Egyesült Államokban.
A kifejezetten színes bőrűek számára tervezett márkában Osaka öröksége jut érvényre – a márkanevet alkotó Kin és a Lò szavak japánul és haiti kreol nyelven aranyat jelentenek.
A termékcsalád bevezetésekor a teniszbajnok elmondta, hogy személyes tapasztalatai azt mutatják, a fekete, barna és más sötétebb tónusú bőrű közösségek gyakran háttérbe szorulnak a napvédelemmel kapcsolatos kutatásokban és diskurzusokban, pedig az ő bőrük is védelmet és ápolást igényel.
A KINLÒ termékei között megtalálható növényi alapú, hidratáló arcápoló jojoba- és olívaolajjal, valamint a vízálló, három árnyalatban – light, medium és deep – kapható Golden Rays napvédő SPF 50+.
A márka Walmart számára bevezetett néhány új terméke közé tartozik az Always Golden Body Lotion testápoló és egy narancs illatú hűsítő-hidratáló gél nyugtató aloe verával.
A KINLÒ termékek az üzletek mellett a walmart.com oldalon is megvásárolhatók. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >