Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak utólag kerülnek a színes bőrűek, a korábbi világelső teniszezőnő, Naomi Osaka megalkotta KINLÒ márkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Naomi Osaka vegán és kegyetlenségmentes (cruelty-free) KINLÒ napvédő termékcsaládja 2500 Walmart üzletben került forgalomba az Egyesült Államokban.
A kifejezetten színes bőrűek számára tervezett márkában Osaka öröksége jut érvényre – a márkanevet alkotó Kin és a Lò szavak japánul és haiti kreol nyelven aranyat jelentenek.
A termékcsalád bevezetésekor a teniszbajnok elmondta, hogy személyes tapasztalatai azt mutatják, a fekete, barna és más sötétebb tónusú bőrű közösségek gyakran háttérbe szorulnak a napvédelemmel kapcsolatos kutatásokban és diskurzusokban, pedig az ő bőrük is védelmet és ápolást igényel.
A KINLÒ termékei között megtalálható növényi alapú, hidratáló arcápoló jojoba- és olívaolajjal, valamint a vízálló, három árnyalatban – light, medium és deep – kapható Golden Rays napvédő SPF 50+.
A márka Walmart számára bevezetett néhány új terméke közé tartozik az Always Golden Body Lotion testápoló és egy narancs illatú hűsítő-hidratáló gél nyugtató aloe verával.
A KINLÒ termékek az üzletek mellett a walmart.com oldalon is megvásárolhatók. //
Kapcsolódó cikkeink
Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >