Saját termesztésű bazsalikom a Colruyt függőleges kertjéből
Saját termesztésű bazsalikomot értékesít a Colruyt. A fűszernövény a belga kiskereskedő saját, függőleges farmjáról származik.
A cég Boni Selection márkanév alatt dobta piacra a bazsalikomot, amely 31 Bio-Planet üzletben érhető el. A kiskereskedő azt tervezi, hogy az év során saját korianderét is árulni kezdi.
A növények termesztésének sokkal kisebb az ökológiai lábnyoma, mint ha hagyományos farmon nőnének. Nem kapnak gyomirtót, 90 százalékkal kevesebb vízre van szükség termesztésükhöz, és hússzor kevesebb térre.
A farm rendkívül energiahatékony, mivel a működtetéséhez szükséges energiát 100 százalékban vízerőművekből és szolárpanelekből nyerik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >