Saját termesztésű bazsalikom a Colruyt függőleges kertjéből
Saját termesztésű bazsalikomot értékesít a Colruyt. A fűszernövény a belga kiskereskedő saját, függőleges farmjáról származik.
A cég Boni Selection márkanév alatt dobta piacra a bazsalikomot, amely 31 Bio-Planet üzletben érhető el. A kiskereskedő azt tervezi, hogy az év során saját korianderét is árulni kezdi.
A növények termesztésének sokkal kisebb az ökológiai lábnyoma, mint ha hagyományos farmon nőnének. Nem kapnak gyomirtót, 90 százalékkal kevesebb vízre van szükség termesztésükhöz, és hússzor kevesebb térre.
A farm rendkívül energiahatékony, mivel a működtetéséhez szükséges energiát 100 százalékban vízerőművekből és szolárpanelekből nyerik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >